Et superflot arrangement i havde fået stablet på benene - en stor tak til jer fra os. Glæder os til at se lidt fotos på et tidspunkt :).
Jette & Kim
Efterårsmønstring øst
-
Hyggelig dag i den sydsjællandske
Hyggelig dag i den sydsjællandske natur. Tak til Firstmile for det fine arrangement på adressen.
Tak til Edel & Per for den lækre mad og de hyggelige omgivelser samt hele planlægningen, perfekt ! as usual!
Super hyggelig dag med glade mennesker og deres hobby; BILERNE! som jo er det hele det drejer sig om.
Glæder mig til billederne, især det med Christian og direkte indsprøjtning
Tak til Edel & Per for den lækre mad og de hyggelige omgivelser samt hele planlægningen, perfekt ! as usual!
Super hyggelig dag med glade mennesker og deres hobby; BILERNE! som jo er det hele det drejer sig om.
Glæder mig til billederne, især det med Christian og direkte indsprøjtning
-
Også tak til Edel og
Også tak til Edel og Per herfra. Et flot arrangement. 200 km i det Sydsjællandske - Karrebæksminde er meget smukt.
I har nu stået for 3 arrangementer indenfor et år, det fortjener ros.
Og hjælpen var nær da Christian kom i akut alkoholmangel - straks blev der etableret intravinøst (!) drop.
Jan
I har nu stået for 3 arrangementer indenfor et år, det fortjener ros.
Og hjælpen var nær da Christian kom i akut alkoholmangel - straks blev der etableret intravinøst (!) drop.
Jan
-
:seeya: Også en stor buket blomster
:seeya:
Også en stor buket blomster til Edel og Per for endnu et flot og meget hyggeligt arrangement.:respekt:
Tillykke til Edel med alle de nye biler.:auto::auto::auto::auto::auto: Håber der kommer et godt bud på Cobra'e, desværre kommer det ikke fra mig.:streger:
Inger & Bo
Også en stor buket blomster til Edel og Per for endnu et flot og meget hyggeligt arrangement.:respekt:
Tillykke til Edel med alle de nye biler.:auto::auto::auto::auto::auto: Håber der kommer et godt bud på Cobra'e, desværre kommer det ikke fra mig.:streger:
Inger & Bo
Tak for en hyggelig dag
Tak for en hyggelig dag :-) Edel og Per Godt Gået ........ Gad godt lærre Hvor dan man klarre den med vejret ;-)
Hej Edel og Per. Tak for
Hej Edel og Per.
Tak for en hyggelig og kanon dag.
Jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal ses igen og der håber jeg da, jeg har bilen med "intet er sikkert" HI HI.
Hilsen Søren Kaj.
Tak for en hyggelig og kanon dag.
Jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal ses igen og der håber jeg da, jeg har bilen med "intet er sikkert" HI HI.
Hilsen Søren Kaj.
Hej Alle En efterårsmorgen i
Hej Alle
En efterårsmorgen i slutningen af september... det hele begyndte med lidt regn
men som dagen dog skred frem, tittede solen frem og endte med, at vi fik et fantastisk vejr..
Det var rigtig godt med efterårsmønstring og Per og jeg vil rigtig gerne takke alle for det gode humør i haved med.
Håber Søren vil vise de sjællandske veje ved en anden givende gang...havde jo kun hørt, at turen var rigtig flot!
Mange tak til FIRSTMILE for den gode service de gav os alle. (og Jørgen, jeg skal nok hente alle mine biler).:auto::auto::auto::auto:
Billederne er sat ind ( :svengo:med drop).
Edel 1090 & Per 1190
En efterårsmorgen i slutningen af september... det hele begyndte med lidt regn
men som dagen dog skred frem, tittede solen frem og endte med, at vi fik et fantastisk vejr..
Det var rigtig godt med efterårsmønstring og Per og jeg vil rigtig gerne takke alle for det gode humør i haved med.
Håber Søren vil vise de sjællandske veje ved en anden givende gang...havde jo kun hørt, at turen var rigtig flot!
Mange tak til FIRSTMILE for den gode service de gav os alle. (og Jørgen, jeg skal nok hente alle mine biler).:auto::auto::auto::auto:
Billederne er sat ind ( :svengo:med drop).
Edel 1090 & Per 1190
-
Hej alle og tak for
Hej alle og tak for sidst .En rigtig god dag, med venlige og glade mennesker.En stor tak til Edel og Per for det flotte arrangement:respekt:, og til firstmile for frokost.Vi ses.
MVh linda og kaare
:auto:
MVh linda og kaare
:auto:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"