Jens jeg har ik så mange HK men jeg har da en bil der ka køre har du det hva.
Og morten hold de heste du ser for de er mine.
Hej Stig her må jeg svare "eller hva" det er jo kun 3 gaer jeg mangler, ikke HK men den køre skam fint nok i anden ( ok lyder måske lidt anstrengt ) men køre dog.
Bondemand:piggy:
Efterlysning
jeg kan måske hjælpe den
jeg kan måske hjælpe den lille stakkel, der kun har 323 hk . jeg har flere end den er født med.så nu ved jeg hvorfor jeg lige var forbi grøften. Derfor hvis stig vil have 20 hk af mig. så står vi lige og så kan han også lave brænder ???
4274
4274
-
hej Kurt,det var da en
hej Kurt,det var da en go ide så ka det være bilen bliver på vejen næste gang
morten
morten
hvis det er ham (go)nat
hvis det er ham (go)nat makanikeren med det mobile rullefelt der har målt på jeres biler, så vil jeg ikke ligge så meget i det...og slet ikke sammenligne.
-
Tak Lars. Jeg mener heller
Tak Lars. Jeg mener heller ik at det rullefelt er ok.
Og så er det jo nok den vintil i min air bank 2 der ik er ok. Der kommer en ny vintil på og SÅ HAR CORAUDIEN MOK 500 HK. Ha Ha
Og så er det jo nok den vintil i min air bank 2 der ik er ok. Der kommer en ny vintil på og SÅ HAR CORAUDIEN MOK 500 HK. Ha Ha
Tak Lars. Jeg mener heller
Tak Lars. Jeg mener heller ik at det rullefelt er ok.
Desværre har AIR systemet intet med HK at gøre..MEN samme rullefelt har lavet to målinger på min bil med næsten 50Hk forskel mellem hvert træk.
Hvis du virkelig vil vide om din bil yder det den skal og bør, så tag en tur til Scantune ved Galten.
-
Hvis du virkelig vil vide
Hvis du virkelig vil vide om din bil yder det den skal og bør, så tag en tur til Scantune ved Galten.
Hvilken type rullefelt er det? Jeg fik min rullet i nord Jylland ved Tarjei (nordmand). Der tager man hjulene af og monterer så rulle drengen direkte på bilen. Han mener det er den mest præcise måde at måle på.
Hvilken type rullefelt er det? Jeg fik min rullet i nord Jylland ved Tarjei (nordmand). Der tager man hjulene af og monterer så rulle drengen direkte på bilen. Han mener det er den mest præcise måde at måle på.
Hvis du virkelig vil vide
Det er et 4 hjulsfelt. Der måles på baghjulene, men forhjul drejer med for at sikre at ESP/ASR ikke trickes.
Efter sigende et af de mest præcise og advancerede effekt målinger i norden.
Kære Stig Skal jeg tage
Kære Stig
Skal jeg tage lidt ekstra heste med hjem i containeren, sammen med min nye bil ?
Skal jeg tage lidt ekstra heste med hjem i containeren, sammen med min nye bil ?