Hej mit vinterprojekt er at montere bremseforstærker samt ny bremsecylinder til denne. Mit spørgsmål er, hvilke pakninger skal jeg bruge mellem forstærker og bremsecylinder?
Hilsen Johnny # 819 :)
Bremseforstærker
-
Den pakning du efterlyser er
Den pakning du efterlyser er da med i kittet?
Mellem forstærker og brandvæg skal du bruge denne:
C3
Mellem forstærker og brandvæg skal du bruge denne:

C3
Hej Johnny Du kan se pakningen
Hej Johnny
Du kan se pakningen mellem hovedcylinder og forstærker på First Miles hjemmeside under Corvette>bremser>hovedcyl/forstærker>pkt. 22. Har du forberedt dig på " operationen ". Der findes godt læsestof her på nettet. Det vigtigste er at du ikke vælger at udføre arbejdet den dag du vågner med hold i nakken/katten har brækket sig inde/hunden har skidt lige udenfor soveværelses døren/fyret er gået i stå etc. Al´så god tålmodighed !
m.v.h.
John
Du kan se pakningen mellem hovedcylinder og forstærker på First Miles hjemmeside under Corvette>bremser>hovedcyl/forstærker>pkt. 22. Har du forberedt dig på " operationen ". Der findes godt læsestof her på nettet. Det vigtigste er at du ikke vælger at udføre arbejdet den dag du vågner med hold i nakken/katten har brækket sig inde/hunden har skidt lige udenfor soveværelses døren/fyret er gået i stå etc. Al´så god tålmodighed !
m.v.h.
John
-
Pakningen til firewall har jeg,
Pakningen til firewall har jeg, jeg er bare lidt i tvivl omkring forstærker/hovedcylinder! Prøver at se på First Miles hjemmeside. Skal der kun sidde denne ene pakning og ikke andre (pkt. 22)
Hilsen Johnny
Hilsen Johnny
Der findes denne pakning som
Der findes denne pakning som man kan sætte imellem hovedcylinder og bremseforstærker, originalt fra GM sa deer en tilsvarende pakning
men den har efter min mening ikke megen effekt.
men den har efter min mening ikke megen effekt.
- Vedhæftede filer
-
- 2924_m.jpg (4.17 KiB) Vist 4808 gange
-
Tak for hjælpen til jer
Tak for hjælpen til jer alle, så vil jeg bestille en sådan.
Hilsen Johnny # 819
Hilsen Johnny # 819
Tilbage til "Generelt teknisk forum"