Hej BondeM. coraudi kommer osse 2 stk
mvh. stig
Efterårsmønstring Vest
Hejsa igen bondemand Vil lige høre
Hejsa igen bondemand
Vil lige høre om det ikke er et krav, at dem der kommer fra Thisted skal tage PORSA GULD med for at komme ind ?????
Mvh # 762 Carsten Skydt......
Vil lige høre om det ikke er et krav, at dem der kommer fra Thisted skal tage PORSA GULD med for at komme ind ?????
Mvh # 762 Carsten Skydt......
Hej Ahh jeg er ikke meget
Hej
Ahh jeg er ikke meget for at stille krav, men vil da hellere om Allan af sig selv tager lidt Porse Guld med !!!!!!!
Bondemand
Ahh jeg er ikke meget for at stille krav, men vil da hellere om Allan af sig selv tager lidt Porse Guld med !!!!!!!
Bondemand
Hej jeg er klar... og
Hej jeg er klar... og kommer!
Mvh 898/ Bengtsson
Mvh 898/ Bengtsson
-
- Geografisk sted: Ålsgårde
- Kontakt:
Hej hej Det er et rigtig
Hej hej
Det er et rigtig flot initiativ. Vi vil også meget gerne deltage, og vi glæder os allerede.
VH Doris og Oluf
Det er et rigtig flot initiativ. Vi vil også meget gerne deltage, og vi glæder os allerede.
VH Doris og Oluf
Hej Århusgruppen! Vi vil da også
Hej Århusgruppen!
Vi vil da også være med.En chauffør og en vognkommandør.
Mvh Ole nr. 545.
Vi vil da også være med.En chauffør og en vognkommandør.
Mvh Ole nr. 545.
Har lige meldt os til
Har lige meldt os til på kjaerkjaer@ - så vi håber på at vi kan snige os med inden lukketid
- Det der med Alla og Porsa Guld lyder da meget fornuftigt - og hvis ikke han ligger under for gruppepres, kan vi jo evt. lokke med at vi splejser om varerne - hvad siger Allan selv ?
C5Nissen
- Det der med Alla og Porsa Guld lyder da meget fornuftigt - og hvis ikke han ligger under for gruppepres, kan vi jo evt. lokke med at vi splejser om varerne - hvad siger Allan selv ?
C5Nissen
Corvettes-The Bad Boy Toy

Et vink med en vognstang
Et vink med en vognstang forstår vel alle ( I er forkælede :-)))))))))) men men men
Det er med stor bekymring at min trofaste leverandør af PORSE GULD (Leo) i går meddelte at Thisted Bryghus p. t. ikke har een eneste dåse af ovennævnte drik på lager, fordi alle Fakta varehuse skal fyldes op først. :svengo:
Jeg har lagt en ordre ind!!!
Der er bryghusrygter om at lade PORSE GULD på dåse udgå af produktionen.
I KØBER FOR LIDT MINE KÆRE VENNER!!!:cuss:
Ses i Odder et par gange
Allan
Det er med stor bekymring at min trofaste leverandør af PORSE GULD (Leo) i går meddelte at Thisted Bryghus p. t. ikke har een eneste dåse af ovennævnte drik på lager, fordi alle Fakta varehuse skal fyldes op først. :svengo:
Jeg har lagt en ordre ind!!!
Der er bryghusrygter om at lade PORSE GULD på dåse udgå af produktionen.
I KØBER FOR LIDT MINE KÆRE VENNER!!!:cuss:
Ses i Odder et par gange
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Jens og Helle Vil gerne
Hej Jens og Helle
Vil gerne melde Niels og Linda til
2 pers. medlemnr.541
Vil gerne melde Niels og Linda til
2 pers. medlemnr.541
Hejsa Så er der desværre ikke
Hejsa
Så er der desværre ikke flere pladser, og vi takker for den opbakning der har været.
Hilsen Bente + Morten og Helle + Jens
Så er der desværre ikke flere pladser, og vi takker for den opbakning der har været.
Hilsen Bente + Morten og Helle + Jens
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"