Forsikring på BB

Alm. snak
Shark

Forsikring på BB

Indlægaf Shark » 9. aug 2010, 15:23

Hej alle
Jeg skal have forsikret en BB Corvette som er opgivet til 390HP.
Thisted forsikring vil ikke have den (selv om den nuværende ejer har den forsikret der og jeg allerede har min SB forsikret der!).
Hvem bruger i?

Lars #510

Hej alle Jeg skal have forsikret

Indlægaf Lars #510 » 9. aug 2010, 15:30

Hej alle
Jeg skal have forsikret en BB Corvette som er opgivet til 390HP.
Thisted forsikring vil ikke have den (selv om den nuværende ejer har den forsikret der og jeg allerede har min SB forsikret der!).
Hvem bruger i?

Sæt den på rullefelt, og vis dem den ikke engang har 300hk. Det koster 500kr, og er sikkert godt givet ud ifht. at skulle forsikre den andre steder.

No harm intended!

Shark

det er den opgivne ydelse

Indlægaf Shark » 9. aug 2010, 15:37

det er den opgivne ydelse de går ud efter, de er ligeglad med hvad den reelt yder

Bondemand

Hej Shark Har du prøvet Nordisk

Indlægaf Bondemand » 9. aug 2010, 16:14

Hej Shark

Har du prøvet Nordisk Veteran Forsikring, jeg har aldrig hørt om at de skulle have begrensning på HK, dog skal den være "original".

Hilsen Jens 296

Lykkemark

Hr Shark. Sagen er ganske enkel: https://www.runa.dk/runaexpress/site/runa her

Indlægaf Lykkemark » 9. aug 2010, 16:23

Hr Shark.

Sagen er ganske enkel:

https://www.runa.dk/runaexpress/site/runa

her går du så ind under veteranforsikring og klassisk bil.

Som du kan se er vi godkendt her, så den er lige ud af landevejen.

Lykkemark

Shark

Skønt, så er der jo

Indlægaf Shark » 9. aug 2010, 16:45

Skønt, så er der jo hele to muligheder.
Så er det bare at få flyttet den lille med over, synd for Thisted :-)
Tak for svar

(udmeldt) Anders

Jeg har brugt Runa i

Indlægaf (udmeldt) Anders » 11. aug 2010, 10:20

Jeg har brugt Runa i mange år. Desværre meldte Corvette klubben sig pludselig ud af Runa (eller i hvert fald var de ikke medlemsklub mere i en årgang) og det skabte ikke alene problemer rent forsikringsmæssigt for mig, det endte også med at 2 ud af 3 andre selskaber jeg så måtte indhente tilbud ved, overflyttede mine forsikringer (uden min godkendelse), fordi jeg havde været så naiv at skrive policenummer på min gamle forsikring i den mail, hvor jeg spurgte efter tilbud. Det endte i et ragnarok i kulissen, helt uden jeg var klar over det, og senere fandt jeg ud af at politiet havde haft min bil efterlyst i ca ½ år pga. manglende registreret forsikring (i det offentliges system). Heldigvis trådte Runa til igen, for jeg endte med slet ikke at forlade Runa, men i stedet melde mig ind i en anden af de vetranklubber de samarbejder med. De skrev derfor til SKAT, forklarede dem sagen og gjorde dem opmærksom på at de i deres system havde haft mig forsikret hele tiden og selv om SKAT ikke kunne gøre sig meget pga. "låste" systemer og derfor krævede en omregistrering, så erkendte RUNA at de godt kunne have gjort mere for at underrette mig dengang de andre selskaber "overtog og leverede tilbage" og RUNA betalte hele min omregistrering. OK! Det var på sin plads, men helt ærligt, så havde jeg sgu ikke forventet så god service, bare fordi jeg ikke havde fået et nødvendigt brev/info for 12 måneder siden. Så mine varmeste anbefalinger til RUNA, men hvis man vil skifte forsikring (generelt), så skal man være meget OBS på hvad der sker i den proces og aldrig oplyse sit policenummer til andre end det nye selskab man vil bruge og først når man endeligt ved man vil bruge dem.

jko-1035

Hej Alm. Brand har er veteran

Indlægaf jko-1035 » 11. aug 2010, 11:31

Hej

Alm. Brand har er veteran afdeling.

mvh
Jørgen

Tilbage til "Generelt forum"