Kære allesammen.
Som det er nogle af jer bekendt er mit hjerte ikke særligt stærkt. I dag var jeg til halvårseftersyn på Hjertecentret, og resultatet var noget nedslående for at sige det mildt. For at sige det ligeud var det skriften på væggen.
Jeg skal foretage nogle radikale ændringer i min tilværelse, hvis jeg skal have en chance for at opleve mit barnebarn med sin første skoletaske, idet der ikke findes stærkere medicin end det jeg får nu.
Derfor må jeg sige farvel til bestyrelsesarbejdet her i klubben med omgående virkning, ligesom det også bliver farvel til et par andre bestyrelser.
Bestyrelsen har modtaget min beslutning, og vil snarest konstituere sig i sin nye form.
Jeg vil gerne sige tak for den tillid i har vist mig i mit embede.
De bedste hilsner
Lykkemark
Formanden takker af.
Det var dog trist at
Det var dog trist at høre, dårlig pumpeværk samt at miste en god formand for klubben, men du har da heldigvis en god medicin, Corvetten og klubben.
-
Hey Lykkedrengen Det er kedelig læsning
Hey Lykkedrengen
Det er kedelig læsning det her, men jeg håber det bedste for dig og fruen i fremtiden :respekt:
Hilsen Kenneth
Det er kedelig læsning det her, men jeg håber det bedste for dig og fruen i fremtiden :respekt:
Hilsen Kenneth
Kære Lykkemark Det var trist
Kære Lykkemark
Det var trist at læse, men vi håber det bedste for dig og din familie.
Edel 1090
Per 1190
Det var trist at læse, men vi håber det bedste for dig og din familie.
Edel 1090
Per 1190
Kære Lykkemark Det er jeg meget
Kære Lykkemark
Det er jeg meget ked af at høre,både for dig selv og for klubben, som du jo har været en fantastisk formand for -tak for det. Håber det bedste for dig og din familie, og der er ingen tvivl om at Corvetten og fruen er den bedste hjertemedicin.Vi ses derude og lykke til mark.
Det er jeg meget ked af at høre,både for dig selv og for klubben, som du jo har været en fantastisk formand for -tak for det. Håber det bedste for dig og din familie, og der er ingen tvivl om at Corvetten og fruen er den bedste hjertemedicin.Vi ses derude og lykke til mark.
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
Kære ven - - en
Kære ven - - en rigtig trist nyhed for klubben - men jeg håber sandelig at din beslutning vil vise sig positiv for dig selv og dit helbred - -samt ikke mindst for familien.At nå frem til en skæringsdato som denne vil blive en stor forandring - - du ønskes alt godt fremover - nyd nu livet og familien og "Vetten" - tak for din indsats - - Lauge
Kære Lykkemark Jeg håber at
Kære Lykkemark Jeg håber at du kan få "ro" på så du kan nyde din famillie of Corvetten igen.
De bedste hilsner Piet & Karina.
De bedste hilsner Piet & Karina.
Får du så tid til
Får du så tid til at kigge forbi igen til en kold cola?
Tak for indsatsen.
Tak for indsatsen.
Trist at høre Lykkemark. Helbredet
Trist at høre Lykkemark.
Helbredet skal man ikke spøge med og altid værne om på bedste vis.
Med den ekstra ro håber jeg, du sagtens når barnebarnets første skoletaske og de mange efterfølgende.
Tak for den flotte indsats.
Bedste hilsner
Klaus E.
Helbredet skal man ikke spøge med og altid værne om på bedste vis.
Med den ekstra ro håber jeg, du sagtens når barnebarnets første skoletaske og de mange efterfølgende.
Tak for den flotte indsats.
Bedste hilsner
Klaus E.
-
Trist læsning - både for
Trist læsning - både for dig og klubben.
Men du ønskes alt det bedste for fremtiden, og vi ses jo stadig til træffene.
Jan/C3
Men du ønskes alt det bedste for fremtiden, og vi ses jo stadig til træffene.
Jan/C3