OGså herfra tak for en KANONTUR til Suhl:grouphug:, det er svært at finde noget at brokke sig over, men belært af alle erfaringer fra turen, er jeg sikker på, at Kurt måske kan finde en enkelt ting, der ikke er helt tilfredsstillende. :smash:
Hvis I nu bliver nysgerrige så tag med næste år, hvor der både er internationalt træf i Luxemborg 29.4.-1.5. OG Pinsetræf i Suhl i ja rigtigt gættet pinsen.:cheers2:
Og jeg lover ikke at brokke mig over henvendelse fra Told:hurray:, det er straks værre med Skat, det bliver sgu aldrig rigtig mig og moms, hvad er det for noget:party1:
KH
Lise og Steffen
Suhl
-
Hej her er et billede
Hej her er et billede hvor man ser vores hotel på bjerget, skøn tur med fantastiske sving.3424
- Vedhæftede filer
-
- DSC01816.jpg (439.67 KiB) Vist 6730 gange
Det var vel nok en dejlig Pinse
Også herfra skal der lyde en tak for godt sammenhold og en kanon tur.
Det er jo en overvældende oplevelse at se så mange fantastisk flotte biler og møde så mange flinke og imødekommende corvette entusiaster fra det meste af europa.
Selve turen frem og tilbage var jo også en oplevelse. Heldigvis var vi da nogle stykker der kørte sammen - det var jo ikke sjovt i længden kun at lege med Audi og BMW - de kunne jo ikke helt holde ud så længe - så var det jo rart at kunne køre i slipstrømmen af en ordentlig bil.:auto:
For dem der nu ikke var med på turen og er nysgerrige for at se billeder (dem der var med må også godt kigge), så har jeg lige lavet et lille album med et par billeder.
Det ligger under min profil, men kan også ses her:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/album.php?albumid=177
Det er jo en overvældende oplevelse at se så mange fantastisk flotte biler og møde så mange flinke og imødekommende corvette entusiaster fra det meste af europa.
Selve turen frem og tilbage var jo også en oplevelse. Heldigvis var vi da nogle stykker der kørte sammen - det var jo ikke sjovt i længden kun at lege med Audi og BMW - de kunne jo ikke helt holde ud så længe - så var det jo rart at kunne køre i slipstrømmen af en ordentlig bil.:auto:
For dem der nu ikke var med på turen og er nysgerrige for at se billeder (dem der var med må også godt kigge), så har jeg lige lavet et lille album med et par billeder.
Det ligger under min profil, men kan også ses her:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/album.php?albumid=177
En tak fra Jonna &
En tak fra Jonna & Søren, for et godt kammeratskab og sammenhold på turen til Suhl, det var dejligt at komme til et velorganiseret arrangement, uden de store armbevægelser, med nogle dejlige turer rundt i området.
Det er en virkelig fornøjelse at køre Corvetten i bjergene.
En tak til Benny & Inge for en god seightseen tur, med lidt kultur og sædfølgelig hyggeligt spisested på vej hjem.
De bedste hilsner
Jonna & Søren
Det er en virkelig fornøjelse at køre Corvetten i bjergene.
En tak til Benny & Inge for en god seightseen tur, med lidt kultur og sædfølgelig hyggeligt spisested på vej hjem.
De bedste hilsner
Jonna & Søren
-
Hej alle kan
Hej alle
kan kun sige det samme som alle gør fin tur. Tak til dem vi kørte sammen med der ned.
Men når vi ska til luxemburg så lim jers vintil hætter til så de ikke napper dem.
De nappet bondemands og bytte mine ud med c4 hætter lidt surt ikke.
kan kun sige det samme som alle gør fin tur. Tak til dem vi kørte sammen med der ned.
Men når vi ska til luxemburg så lim jers vintil hætter til så de ikke napper dem.
353635373538 3539 Mange tak
353635373538
3539
Mange tak for en fed tur til Suhl med de danske vetter
det er nok en af de bedste ture vi haft i bil
Hilsen havenissen og nisse mor
3539
Mange tak for en fed tur til Suhl med de danske vetter
det er nok en af de bedste ture vi haft i bil
Hilsen havenissen og nisse mor
- Vedhæftede filer
-
- P5230148-1.jpg (209.79 KiB) Vist 6732 gange
-
- P5220099-1.jpg (165.03 KiB) Vist 6732 gange
-
- P5230156-1.jpg (235.17 KiB) Vist 6732 gange
-
- P5230154-1.jpg (210.3 KiB) Vist 6732 gange
Hej alle kan
Hej alle
....du kan jo betragte det som ombygningen fra C5 til sportsvogn er startet.......:-)
-
tak lars det luner lidt.
tak lars det luner lidt.