Hej, er der nogen der har bestilt stole i Vette shoppen? Vil bare høre om der er kommet nok bestillinger til at det er blevet til noget. Jeg afgav ordre på 2 stk, men det var først den 29 marts, lige på et hængende hår. Håber selvfølgelig at det lykkedes så vi alle kan få de fine stole.
Hilsen Johnny 819 :)
Vette shop
-
Ja da Jeg har bestilt/betalt for
Ja da
Jeg har bestilt/betalt for to stk. - så jeg håber også at vores "medpatienter" har kendt deres besøgelsestid.
Venter i spænding
Søren
Jeg har bestilt/betalt for to stk. - så jeg håber også at vores "medpatienter" har kendt deres besøgelsestid.
Venter i spænding
Søren
Hej Ole - jeg har
Hej Ole - jeg har bestilt og betalt for 1 stk. - håber jo selvfølgelig at der er bestillinger nok.Egentlig kunne det være fint at få at vide hvor mange bestillinger der er netop nu.Eller om stolen skal ind under juletræet.
-
Rart at høre at der
Rart at høre at der er andre end mig der venter i spænding.
- - - nemlig,vi kan
- - - nemlig,vi kan jo ikke stå ved siden af Vetten hele tiden, når vi er til træf.
Hvis det nu viser sig
Hvis det nu viser sig at interessen ikke er stor nok - hvad mon stolen så vil koste pr.stk.
-
Godt spørgsmål! En der ligner
Godt spørgsmål! En der ligner kan købes hos Eclers for 31 dollars, men så skal vi vi jo vente på at den kommer hjem. Syntes nu også at den fra Vette shoppen er lidt smartere. :)
Hej Har også bestilt to stk.
Hej
Har også bestilt to stk.
Flot billed Søren.
Edel 1090
Har også bestilt to stk.
Flot billed Søren.
Edel 1090
-
Hej Alle Grundet mistroen omkring shoppen
Hej Alle
Grundet mistroen omkring shoppen og min aftrædelse af bestyrelsen, er stolen sat i bero til efter extraoridinær generalforsamling, da jeg har indgået aftale omkring stole og ikke ved om jeg stadig er ved roret for shoppen.
Men der er tilslutning nok til det kunne blive til noget og det er bare at trykke på knappen.
Hilsen Knud - Erik #299
Grundet mistroen omkring shoppen og min aftrædelse af bestyrelsen, er stolen sat i bero til efter extraoridinær generalforsamling, da jeg har indgået aftale omkring stole og ikke ved om jeg stadig er ved roret for shoppen.
Men der er tilslutning nok til det kunne blive til noget og det er bare at trykke på knappen.
Hilsen Knud - Erik #299
Hej Knud Erik - mange
Hej Knud Erik - mange tak for svaret - og helt OK - - - - m.h. til situationen lige nu.
Lauge
Lauge