Advarsel! -De fynske veje er blevet væsentligt farligere i påsken :o)

Alm. snak
keddex1982

Jeg kender den. Den har 2

Indlægaf keddex1982 » 5. apr 2010, 22:02

Jeg kender den.

Den har 2 motorcykler en BMW 12 cyl 850i og et utal af tunede 350'ere på sin sorte samvittighed.
Så når du og bilen er et med hinanden, så lad dem bare bide ske'er med dig.

Tillykke herfra.

Hej Tommy

Ja, det man nok sige du gør :)

Efter at jeg fik tilsat karburatorvædske i dag skal jeg da lige love for at bilen er vågnet op til dåd!!! Syntes også den var lidt tøvende når den fik lidt omdrejninger, men det er da helt væk nu :)

Det er en helt anden bil efter jeg har fået det gjort og nu sætter den hjulene rundt ved enhver lejlighed :)

Lykkemark

Hej Keddex Karburatorsprit efter en lang

Indlægaf Lykkemark » 6. apr 2010, 00:04

Hej Keddex
Karburatorsprit efter en lang vinter, det var en god ide, den tænkte jeg slet ikke på, tak for den.

Hej Lauge
Jeg tænker med fryd tilbage på turen på "din bane", det ved jeg også at andre gør. Det var det jeg kalder "en god dag", og der er jo godt med guf i din 427'er. Jeg er glad for at jeg fik lov at få den oplevelse med dig ved rattet.

Lykkemark

lauge

Mojn' Bent - - tja,nu

Indlægaf lauge » 6. apr 2010, 09:38

Mojn' Bent - - tja,nu sidder man her og tænker tilbage i tiden. Hvis nu testbanen stadig var der, og at jeg kunne låne den af og til !!! - så ville det jo have været alle tiders velkomst til nye medlemmer i CCD her på Fyn, at få en kvik tur rundt på asfalten.Jeg husker at vi før testbanen blev bygget, havde planer om, den samtidig skulle være en motorbane til at køre race på. Der var faktisk penge afsat til formålet og en foreløbig skitse var tegnet af en kendt aktiv racerkører på det tidspunkt.Men Odense kommune afviste planerne fordi arealet til en sådan bane ville fylde alt for meget så tæt på Odenses udkant mod syd (støj og tilkørselsforhold).Det kunne da ellers have været alle tiders.

Tilbage til "Generelt forum"