Hej Finn Morten og jeg kommer også den 7 og vi bestiller også Winerschnitzel og kommer direkte glæder os til at se jer.
,mange hilsner Morten og Bente
Spontanmøde Vejle
-
Hej Finn vi kommer osse
Hej Finn vi kommer osse vi køre direket til juelsminde 1 ledbil + 1 ledmand + 1 led kone
1 stk Stjerneskud og 1 stk winerschnitzel
M.V.H. Stig.h
M.V.H. Stig.h
-
Hej Finn vi kommer osse
Hej Finn vi kommer osse vi køre direket til juelsminde 1 ledbil + 1 ledmand + 1 led kone
M.V.H. Stig.h
Kan du så tale pænt om din kone.
-
JA Sorry det var katja
JA Sorry det var katja selv der sage jeg skulle skrive det. hun er da en SØD KONE!!!!!!!!!
Ja hun er den sødeste
Ja hun er den sødeste af jer to ....................
Hallo Finn & Knud Erik. Det
Hallo Finn & Knud Erik.
Det er en rigtig god ide
Jonna 1010 & Søren 678 kommer også med en bil, til 2 x Stjerneskud.
Vi er ikke helt sikre på vi kan nå Vejle havn men ellers er vi i Julsminde kl. 1900
Vi beder lidt for godt vejr og glæder os til at se jer,og særligt Kurth TH i egen Corvette.
Søren Skak#678
Det er en rigtig god ide
Jonna 1010 & Søren 678 kommer også med en bil, til 2 x Stjerneskud.
Vi er ikke helt sikre på vi kan nå Vejle havn men ellers er vi i Julsminde kl. 1900
Vi beder lidt for godt vejr og glæder os til at se jer,og særligt Kurth TH i egen Corvette.
Søren Skak#678
-
Jeg kommer også... én Wiener
Jeg kommer også... én Wiener til mig tak. Onsdag solskind og 15 grader... Perfekt...
Kurt, tror du ikke lige at jeg skal svinge ind forbi dig for en sikkerheds skyld ? jeg mener, har du ikke selv lagt motoren i ?
Kurt, tror du ikke lige at jeg skal svinge ind forbi dig for en sikkerheds skyld ? jeg mener, har du ikke selv lagt motoren i ?
-
Hej Knud Erik og Finn Ulla
Hej Knud Erik og Finn
Ulla og jeg kører med fra Vejle havn, vi deltager med en nyvasket bil, og vil gerne bestille 1 x Wienersnitchel og 1 x Stjerneskud.
Hilsen Ulla og Frank Lesemann
Ulla og jeg kører med fra Vejle havn, vi deltager med en nyvasket bil, og vil gerne bestille 1 x Wienersnitchel og 1 x Stjerneskud.
Hilsen Ulla og Frank Lesemann
Hej Hej Bilerne holder i pit
Hej Hej
Bilerne holder i pit endnu, men Mazda'en skal da også luftes, vi kommer til Julelsminde direkte kl 19.
1 x stjerneskud til Bodil og 1 x Wienersnitchel til undertegnede.
Mvh
David # 899
Bilerne holder i pit endnu, men Mazda'en skal da også luftes, vi kommer til Julelsminde direkte kl 19.
1 x stjerneskud til Bodil og 1 x Wienersnitchel til undertegnede.
Mvh
David # 899
-
Tak Tak Kurt TH ska
Tak Tak Kurt TH ska vi ha autohjælp forbi dig og hente dig og vette!!!!!!!!!!!!!!!!!! den 7-4-10
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"