Så lykkedes det også for mig at få drengedrømmen opfyldt! -I går blev jeg officielt den lykkelige ejer af en Corvette Stingray 454, targa, fra 1971 :driving:
3048
Jeg ønsker alle en glædelig påske!
Advarsel! -De fynske veje er blevet væsentligt farligere i påsken :o)
-
Advarsel! -De fynske veje er blevet væsentligt farligere i påsken :o)
- Vedhæftede filer
-
- Corvette 1.jpg (139.54 KiB) Vist 7440 gange
Stort tillykke herfra! :D
Stort tillykke herfra! :D
Stort til lykke - hvis
Stort til lykke - hvis du har tid og lyst så kig forbi Slørhatten 6 i Odense SØ - - tlf: 66 15 78 24 - giv mig et tidspunkt i påsken - så giver jeg en drink.
Go' påske - Lauge
Go' påske - Lauge
-
Ja tillykke med den. Det
Ja tillykke med den. Det er en fed vette, den kørte ihvertfald godt :auto:
-
Hej Keddex... Du får også et
Hej Keddex...
Du får også et tillykke herfra, Velkommen i Vettefamilien..
Hilsen
Vamdrup C3
Du får også et tillykke herfra, Velkommen i Vettefamilien..
Hilsen
Vamdrup C3
Tillykke mand, BB rulez æv
Tillykke mand, BB rulez æv bæv:o
Lykkemark
Lykkemark
Hej Bent - æv bæv
Hej Bent - æv bæv (hi hi ):seeya::seeya: - - jeg vil nu gå ned i min opvarmede garage og sige go' nat til alle hestene i min 7 l. BB - - nå, ja - du fik jo en tur på testbanen med alle hestene spændt foran for nogen tid siden.Og faktisk er banen der endnu.Men CO OP, som nu ejer banen, tillader overhovedet ikke mere nogen form for kørsel på disse herlige 2 km. speciel asfalt. Og jeg har hørt at de er begyndt at bruge banen til opbevaring af byggematerialer. M.a.o. - ingen respekt for danmarks eneste testbane nogensinde - - uhyggeligt !!! For et par dage siden var der en artikel i vor lokale avis, som viste en skitse med den nye frakørsel fra E 20 - lige ned over en af de små hævede kurver på "min bane" !!! Well - well, vi kan alligevel ikke standse udviklingen - men det var nu en herlig tid for mig.Og minderne har man da lov at ha' - sådan - - mange gode Vette hilsner til dig, her fra Fyn - keep smiling - Lauge
3053
3053
- Vedhæftede filer
-
- Logo.jpg (2.85 KiB) Vist 7440 gange
Sådan!....flot flot... Velkommen i familien..=) /Henrik
Sådan!....flot flot...
Velkommen i familien..=)
/Henrik
Velkommen i familien..=)
/Henrik
-
Tak tak! -det er en
Tak tak! -det er en rigtig god følelse når først den er kommet hjem!!!
Så må vi bare håbe vejret snart bliver lidt mere sommerligt, så vejene kan tøre op igen!
Så må vi bare håbe vejret snart bliver lidt mere sommerligt, så vejene kan tøre op igen!
Jeg kender den. Den har 2
Jeg kender den.
Den har 2 motorcykler en BMW 12 cyl 850i og et utal af tunede 350'ere på sin sorte samvittighed.
Så når du og bilen er et med hinanden, så lad dem bare bide ske'er med dig.
Tillykke herfra.
Den har 2 motorcykler en BMW 12 cyl 850i og et utal af tunede 350'ere på sin sorte samvittighed.
Så når du og bilen er et med hinanden, så lad dem bare bide ske'er med dig.
Tillykke herfra.