Se hvad jeg fandt blandt papirbunkerne...

Alm. snak
ngendk

Se hvad jeg fandt blandt papirbunkerne...

Indlægaf ngendk » 29. mar 2010, 08:07

I forbindelse med en stor kontoroprydning herhjemme, der blandt andet indbefattede en masse gammel dokumentation til Corvetten, faldt der sgu en warranty med hvad der ligner en original Protect-o-Plate ud af et gammelt charteque.

Spejlvendt for læsbarhed

Jeg ved ikke hvor sjældne sådan nogen er, nogen bud på hvor mange C3'ere der stadig har deres originale warranty med sig?

Ikke en kæmpenyhed, men jeg syntes sådan noget gammel historie er sjovt. Gad vide om Byron Carpenter var lige så hyped da han så sin spritnye Corvette i September 72, som jeg var da jeg købte den næsten 36 år senere :)

Morten F P
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Yes, det er nemlig sjovt

Indlægaf Morten F P » 29. mar 2010, 08:47

Yes, det er nemlig sjovt at grave tilbage i historien.
Jeg har desværre ikke noget dokumentation på min 71'er, men under gulvtæppet fandt jeg en konvolut, adresseret til en fyr i CA, poststemplet i 1993. Det er jo ikke sikkert, at han har noget med bilen at gøre, men jeg har skrevet til ham og spurgt om han engang har ejet en "war bonnet yellow" Corvette.
Så nu kan jeg bare vente - og håbe...

JHA

Det er ggså nogen gange

Indlægaf JHA » 29. mar 2010, 11:58

Det er ggså nogen gange sjovt at se hvad man kan finde INDE i Corvetten. Da jeg havde førerstolen ude i forbindelse med montering af bremseforstærker fandt jeg flere US mønter og flere ølkapsler. Jeg har ment ud fra dette at kunne bevise at min corvette på et tidspunkt har været ejet af en fordrukken sut, der smed om sig med penge !

John

Morten F P
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Hehe, ja, der lå faktisk

Indlægaf Morten F P » 29. mar 2010, 14:57

Hehe, ja, der lå faktisk også et knojern under mit sæde. Jeg tror ikke jeg vil begyndet at gætte hans type.
Måske skulle jeg ikke have forsøgt at kontakte fyren alligevel...

Tommy

Den første Amerikaner jeg købte

Indlægaf Tommy » 29. mar 2010, 16:40

Den første Amerikaner jeg købte tilbage i 1990 var fyldt med koke alverdens steder, sagen gentog sig i januar måned sidste år koke + exta og værre endnu jeg nåede at passere grænseovergangen 4 gange inden jeg fandt det, så kik godt efter i de biler i går og køber.

Shark

Den første Amerikaner jeg købte

Indlægaf Shark » 29. mar 2010, 21:42

Den første Amerikaner jeg købte tilbage i 1990 var fyldt med koke alverdens steder, sagen gentog sig i januar måned sidste år koke + exta og værre endnu jeg nåede at passere grænseovergangen 4 gange inden jeg fandt det, så kik godt efter i de biler i går og køber.

Og over den sidste grænseovergang var du bare helt på toppen, eller hvad? wink wink nudge nudge

Tilbage til "Generelt forum"