Fandt dette på magneten på bundproppen, da jeg skrifede olie.
Nogen der kan se havd det kan være??
mvh
Steffen
Hvad er dette
Hvad er dette
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0221.jpg (41.03 KiB) Vist 9096 gange
-
- IMG_0217.jpg (39.75 KiB) Vist 9096 gange
Første foto ligner en bremsebelægning
Første foto ligner en bremsebelægning med køleriller og bagplade - - næste foto fortæller en anden historie p.g.a. størrelsen.Men hvor er kølerillerne fra foto nr.1.Jeg vil mene at det er 2 forskellige emner du har fotograferet.Der mangler kølerillerne på emnet ved foto nr.2 med tommestokken - Lauge.
Har lige gennemgået alle delene
Har lige gennemgået alle delene fra min adskildte motor og der er ikke noget der ligner den dims på billederne
Det ligner noget fra en fjederskive....eller endnu værre, noget fra en stempelring og alligevel ikke en stempelring...?? ...er det noget støbejern eller er det hærdet ? ... det er lidt svært helt at se størrelsesforholdet og bøjningen på billederne....hmmm, mystisk....en ting der er sikkert, er at det ikke er en bremsebelægning.. :o)
JR
Det ligner noget fra en fjederskive....eller endnu værre, noget fra en stempelring og alligevel ikke en stempelring...?? ...er det noget støbejern eller er det hærdet ? ... det er lidt svært helt at se størrelsesforholdet og bøjningen på billederne....hmmm, mystisk....en ting der er sikkert, er at det ikke er en bremsebelægning.. :o)
JR
Så vidt jeg kan se
Så vidt jeg kan se er det 2 forskellige dimser - der er ikke nogen riller på emnet ved tommestokken - og jeg har ikke skrevet at det er en bremsebelægning - jeg har skrevet at første billede ligner sådan een.Kan vi ikke få en tommestok på første billede også.
...nej, det har jeg jo
...nej, det har jeg jo heller ikke sagt at du sagde, jeg siger bare at det i hvert fald ikke er en bræmsebelægning... :o) og så tror jeg da at den dims vi ser på, er fotograferet fra den ene side på det ene billede og fra den anden side på det andet billede... men hvad ved jeg, jeg gætter bare....
JR
JR
Helt korrekt - jeg gætter
Helt korrekt - jeg gætter faktisk også bare - - og de 2 ting ser ikke ud til at være samme ting - med mine briller - siderne på genstand nr. 1 er ikke paralelle, - det er derfor jeg mener at det er en bremseklods.Jeg har selv savet mange af disse køleribber på bremseklodser dengang jeg var på Roulunds.
JR Du har ret det er
JR
Du har ret det er samme emne fotograferet fra begge sider, det er ca. o,3 -0,4 mm tykt. Har lige prøvet med en bidetang, virker blødt den gik lige igennem.
Stefen
Du har ret det er samme emne fotograferet fra begge sider, det er ca. o,3 -0,4 mm tykt. Har lige prøvet med en bidetang, virker blødt den gik lige igennem.
Stefen
ligner et stykke fra en
ligner et stykke fra en krumtapleje
Kurt t h
Kurt t h
Hej igen - - yes,hvis
Hej igen - - yes,hvis det er så tyndt,så kan det slet ikke være en bremsebelægning.Det hjalp med den oplysning.
-
ligner et stykke fra en
ligner et stykke fra en krumtapleje
Kurt t h
Hej Kurt Krumtapleje eller plejlstangsleje er et grimt ord at sige (besværlig men vigtigt at lave) Men vil give dig ret i, at det godt kunne ligne det grimme ord.
Henrik
Tilbage til "Generelt teknisk forum"