klubbladet

Alm. snak
usa1#137-841

Hej Claus Kan du ikke tage

Indlægaf usa1#137-841 » 26. mar 2010, 09:44

Hej Claus
Kan du ikke tage klubbladet med ned til Flemming, han får bare en alt for stor regning hvis jeg skal læse højt for ham, især billederne kan tage nogen tid
venlig hilsen
Leif

Hvad tror du man har venner til, Henrik har da allerede sendt bladet til mig på PDO fil, eller hvad det nu hedder.

Hilsen Flemming.

Tommy

Hej Flemming - Altså hvor

Indlægaf Tommy » 26. mar 2010, 14:24

Hej Flemming -
Altså hvor er du dog heldig. Min "datter" er også i syd spanien netop nu.
Hun har arbejdet på en campingplads i nærheden af Fuengiola ( håber stavningen er rigtig) Jeg ved faktisk ikke hvor hun bor i disse dage dernede.Men hun er høj og lyshåret (meget køn pige) - og hedder Danielle.
Du kan sikkert sagtens se at hun er dansk, hvis du skulle møde hende.
Hun har for nogen tid spurgt mig om du mon lejede et værelse ud i dit hus - men det regner jeg egentlig ikke med at du gør.
Fortsat god ferie - Lauge

Nu skal i ikke sidde og blive alt for begejstret over Flemmings opholdssted, man kan ikke købe SNAPS i Spanien.

usa1#137-841

Nu skal i ikke sidde

Indlægaf usa1#137-841 » 26. mar 2010, 17:02

Nu skal i ikke sidde og blive alt for begejstret over Flemmings opholdssted, man kan ikke købe SNAPS i Spanien.

Haha Tommy. Nu kan jeg ikke fordrage snaps, men vi kan skam få alle typer Dansk Snaps hernede i det sydlige Spanien. endda billigere end i Danmark.

Hilsen Flemming.

Tommy

Har været i Madrid 4

Indlægaf Tommy » 26. mar 2010, 17:12

Har været i Madrid 4 gange og har måttet udvære snaps - røget ål - røde pølser - ristet løg - remulade - juletræet måtte købes på en planteskole med rod Osv. men de har nogle fine biler.

usa1#137-841

Har været i Madrid 4

Indlægaf usa1#137-841 » 26. mar 2010, 17:57

Har været i Madrid 4 gange og har måttet udvære snaps - røget ål - røde pølser - ristet løg - remulade - juletræet måtte købes på en planteskole med rod Osv. men de har nogle fine biler.

Der er ingen af de nævnte ting vi ikke kan købe lige nede i Euromarket, så kom du bare til Malaga/Fuengirola, desuden kan du få alt i Fåborg salater, Gamle Ole, Boller fra Koberg, ja det er svært at nævne noget vi ikke har. Sidst men ikke mindst: Billige Biler og Solskin 300 dage om året.

Tilbage til "Generelt forum"