Jubiiii..
Så fik jeg betalt afgift og nummerplader for den nette sum af. 33.570,-
endelig færdig ,mangler kun at få forkromet mine bagkofangere.
skal så bare ha bestilt en kvadratisk til foran.....hvem er det lige man skriver til ? er det Centralregisteret el. skat..?????
Vamdrup C3
Michael # 783:o:o:o:o:o:o
Endelig !!!!!
Hej TILLYKKE 33,570,- i afgift hvad er
Hej
TILLYKKE
33,570,- i afgift hvad er årgangen ?
jeg skal selv betale afgift af min 75´om ca 1 måned
får den tilbage fra maler på tirsdag så jeg ved hvad påsken skal gå med
Kent
TILLYKKE
Kent
Tilykke! Jeg opstøvede en mail
Tilykke!
Jeg opstøvede en mail adresse der hedder crm@skat.dk hvor jeg skrev reg nr. samt bil mærke, årgang osv. jeg sendte også et billede med. Men jeg har godt nok ikke fået nogen mail tilbage. Men nu da det er Skat, så forventer jeg en meget lang svar tid. Du kan jo gøre forsøget og se om de du har mere held end jeg. Ellers er det vel bare at køre derned hvis mailen glipper.
Jeg opstøvede en mail adresse der hedder crm@skat.dk hvor jeg skrev reg nr. samt bil mærke, årgang osv. jeg sendte også et billede med. Men jeg har godt nok ikke fået nogen mail tilbage. Men nu da det er Skat, så forventer jeg en meget lang svar tid. Du kan jo gøre forsøget og se om de du har mere held end jeg. Ellers er det vel bare at køre derned hvis mailen glipper.
-
Hej TILLYKKE 33,570,- i afgift hvad er
Hej
TILLYKKE
Kent
Hej Kent...
Det er en 73" afgiften var 25.000 og dertil benzinafgift på 6.200 minus 60 kr i toldsyn, plader 1.180,-
-
Hej Ngendk.. Jeg sad ved skat
Hej Ngendk..
Jeg sad ved skat og spurgte om jeg ikke kunne bestille den med det samme,men det kunne jeg ikke.....SURT
Jeg sad ved skat og spurgte om jeg ikke kunne bestille den med det samme,men det kunne jeg ikke.....SURT
Hej Vamdrup Jeg gik ned på
Hej Vamdrup
Jeg gik ned på motor kontoret og bestilte en kvadratisk nummerplade mere. Før jeg kunne få den, skulle jeg udfylde et stykke papir, det fik jeg af kontoret.
På papiret stod der bla: årsagen til hvorfor jeg ville have den type nummerplade, der skrev jeg at der ikke kunne monteres andet foran en den kvadratiske.
Det blev godkendt og ca.3 uger efter kunne jeg hente pladen på motorkonteret, de ringede endda til mig og fortalte den var kommet "god service"
Tillykke med bilen, ikke at forglemme.
Hilsen Søren
Jeg gik ned på motor kontoret og bestilte en kvadratisk nummerplade mere. Før jeg kunne få den, skulle jeg udfylde et stykke papir, det fik jeg af kontoret.
På papiret stod der bla: årsagen til hvorfor jeg ville have den type nummerplade, der skrev jeg at der ikke kunne monteres andet foran en den kvadratiske.
Det blev godkendt og ca.3 uger efter kunne jeg hente pladen på motorkonteret, de ringede endda til mig og fortalte den var kommet "god service"
Hilsen Søren
-
Hej Vamdrup Jeg gik ned på
Hej Vamdrup
Hilsen Søren
Hej Søren
Tak for svaret . Det prøver jeg også bare.
Har gået her til aften og prøvet hvordan f.... jeg fik den lange til at sidde foran,indtil jeg får den kvadratiske,men det ser ikke for fikst ud GGG....
Hilsen Michael
Vamdrup C3
Hvis jeg køre et sted
Hvis jeg køre et sted hvor jeg ved der er meget politi plejer jeg lige at smide den op i forruden med et lille stykke tape. :D
Har idag betalt 32.090 kr.
Har idag betalt 32.090 kr. for en 74'er
-
Hej Vette folk... Er der nogen
Hej Vette folk...
Er der nogen som ved om 72 cap. afgift er mere end t-taga model ? .....håber det ikke!!!!!
ps. i har nogen flotte Vetter
Er der nogen som ved om 72 cap. afgift er mere end t-taga model ? .....håber det ikke!!!!!
ps. i har nogen flotte Vetter