Hej Nillerdrengen.
Jeg håber at dit indlæg er med i det næste blad og jeg glæder mig allerede til at læse det. Jeg ved fra tidligere indlæg at du har arbejdet en del med vetter og jeg er sikker på at du har noget at fortælle derfra.:)
Jeg er gået i gang med et indlæg my self. Trykkerimaskinen skal s.. ikke tage lysten fra os:party:
M.v.h.
John
Nu forstår jeg hvorfor CCD-bladet efterlyser/mangler artikler.
-
Hørt Mercy, bladet kunne ligge
Hørt Mercy, bladet kunne ligge på vores hjemmeside som PDF fil og klubben ville spare en masse penge.
Hilsen
Hanne & Jørgen :o
Hilsen
Hanne & Jørgen :o
Til Nillerdrengen.
Sjovt nok har jeg prøvet det samme........Som du godt ved.
Alt det fine arbejde du har lagt i det du har lavet, kan du jo ligge ind her "som jeg har gjort" så kan vi jo læse det herinde.
Det kan være man skulle gøre det for eftertiden, så kunne klubben jo spare ccd nyt til medlemmerne.
Bladet kunne vel ligesågodt være internetbaseret.
Hilsen: Søren mercy kaj Mortensen.
Ps: Det gas i kan ta det.
-
Hej Nillerdrengen Jeg har snakket
Hej Nillerdrengen
Jeg har snakket med fotografen Frank han kan godt huske at i snakket sammen i tlf. hvor du fik en email adresse og skulle sende artikelen til, han spurte om du har fået en bekræftelse på at han har modtaget den, han kan nemlig ikke se artikelen nogen steder.
Hvad der er gået galt ved jeg ikke, men jeg vil nu lave et tjek system så det ikke gentager sig på følgende måde. 1. Alle ting der bliver sendt til mig vil jeg bekræfte at jeg har modtaget. 2. Jeg laver en liste med navn og medlemsnummer samt artikelens navn derefter sender jeg den til vores ftp server. 3. Når bladet i pdf format kommer til godkendelse kontroller jeg om alle artikeler er med. Jeg kan af gode grunde kun kontrollerer de ting der er sendt til mig, så hvis man selv har lagt det ind på vores ftp server har jeg ikke mulighed for at se om den er kommet med da jeg ikke ved at den findes.
Nillerdreng jeg håber du vil sende artikelen igen, men denne gang til mig, så jeg kan tage hånd om den. Bladet skulle gerne blive bedre næste gang.
Henrik
Jeg har snakket med fotografen Frank han kan godt huske at i snakket sammen i tlf. hvor du fik en email adresse og skulle sende artikelen til, han spurte om du har fået en bekræftelse på at han har modtaget den, han kan nemlig ikke se artikelen nogen steder.
Hvad der er gået galt ved jeg ikke, men jeg vil nu lave et tjek system så det ikke gentager sig på følgende måde. 1. Alle ting der bliver sendt til mig vil jeg bekræfte at jeg har modtaget. 2. Jeg laver en liste med navn og medlemsnummer samt artikelens navn derefter sender jeg den til vores ftp server. 3. Når bladet i pdf format kommer til godkendelse kontroller jeg om alle artikeler er med. Jeg kan af gode grunde kun kontrollerer de ting der er sendt til mig, så hvis man selv har lagt det ind på vores ftp server har jeg ikke mulighed for at se om den er kommet med da jeg ikke ved at den findes.
Nillerdreng jeg håber du vil sende artikelen igen, men denne gang til mig, så jeg kan tage hånd om den. Bladet skulle gerne blive bedre næste gang.
Henrik
Hint hint nudge nudge Henrik
Hint hint nudge nudge Henrik ;)
Hej Nillerdrengen Hvad der er
Hej Nillerdrengen
Hvad der er gået galt ved jeg ikke, men jeg vil nu lave et tjek system så det ikke gentager sig på følgende måde. 1. Alle ting der bliver sendt til mig vil jeg bekræfte at jeg har modtaget. 2. Jeg laver en liste med navn og medlemsnummer samt artikelens navn derefter sender jeg den til vores ftp server. 3. Når bladet i pdf format kommer til godkendelse kontroller jeg om alle artikeler er med. Jeg kan af gode grunde kun kontrollerer de ting der er sendt til mig,
Henrik
Det var netop denne opskrift jeg brugte med efterfølgende bekræftelse ?