C5 bandemedlem i klemme
C5 bandemedlem i klemme
Er der nogen der kan hjælpe, jeg har konstateret at mine C5 biler er indregistreret med forskelligt brændstofforbrug den ene er registreret med 10 km/l og den anden med 6,2 km/l det giver et voldsomt højt beløb vægtafgift/grønafgift ca. 12.000 om året, hvad er i andre C5 ejere blevet registreret med af forbrug, og der nogen som ved om det kan ændres.
Hej Claus Min er indregistreret med
Hej Claus
Min er indregistreret med 10 km/l men den er jo også uden saftpresse i motoren :-(
Bondemand
Min er indregistreret med 10 km/l men den er jo også uden saftpresse i motoren :-(
Bondemand
-
Hej Claus! Min er indr.til 7,7
Hej Claus!
Min er indr.til 7,7 km/l også uden "saftpresser.
M.V.H.
Jens
Min er indr.til 7,7 km/l også uden "saftpresser.
M.V.H.
Jens
-
Hej Claus Min C5´er har et
Hej Claus
Min C5´er har et brændstofforbrug på 6,2 km/l ifølge registreringsattesten. Jeg ved ikke hvordan man kommer frem til dette forbrug, forbruget svarer ikke til virkeligheden.
Jeg betaler 6.200 kr. 2 gange om året i ejerafgift, det vil jeg også gerne have ændret hvis det er muligt.
M.V.H. Knud Erik
Min C5´er har et brændstofforbrug på 6,2 km/l ifølge registreringsattesten. Jeg ved ikke hvordan man kommer frem til dette forbrug, forbruget svarer ikke til virkeligheden.
Jeg betaler 6.200 kr. 2 gange om året i ejerafgift, det vil jeg også gerne have ændret hvis det er muligt.
M.V.H. Knud Erik
hej Claus de tager bare pengene
hej Claus
de tager bare pengene hvor de kan og det er jo hos dig hi hi
mvh
ulrik
de tager bare pengene hvor de kan og det er jo hos dig hi hi
mvh
ulrik
Ja ja Ulrik lad os
Ja ja Ulrik lad os høre hvad der står på din reg. attest, mon ikke de også henter lidt muld hos dig min væææææn.
hi hi jeg får jo
hi hi jeg får jo vognmands rabat, fordi jeg har fået den skrevet som en euro 5 motor,så du vil gå ud af dit gode skin
hvis du vidste hvad jeg gav, meennn så skal jeg nok gi ØL mit gemyse på vor Tysklands tur
mvh din vehhnnn
hvis du vidste hvad jeg gav, meennn så skal jeg nok gi ØL mit gemyse på vor Tysklands tur
mvh din vehhnnn
Jeg har egentlig aldrig tænkt
Jeg har egentlig aldrig tænkt over det, man kan se jeg går under vægtafgift, da den er før Juli 1997...Endnu et plus i C4 bogen...
Claus nu er vi jo
Claus nu er vi jo nogen som ikke har så tung en fod, 10,9 km/l står der på min reg. attest.:seeya:
Claus nu er vi jo
Claus nu er vi jo nogen som ikke har så tung en fod, 10,9 km/l står der på min reg. attest.:seeya:
Sæveøje, med den kørsel du præsterer kan du da ikke presse den over 5 på literen.
Hvornår kommer du og henter disse her?
2952
- Vedhæftede filer
-
- C6.jpg (102.07 KiB) Vist 6945 gange