Hmmm... det er da ok Lars.
Og jo ... du har nok egentlig ret.
Efter at have studeret mine billeder og foretaget lidt mere nøjaktig sammenligning, så må jeg nok krybe til korset.
Den på det første billede er nok en Z06. Det eneste jeg lagde mærke til da jeg sad i bilen, var et Z og tog så en hurtig konklusion da den ikke lignede den fra Erik's hjemmeside. Og da der på Erik hjemmeside står ZR1-edition 3ZR som værende hans nye bil, ja så var det vel sådan. Og nej.
Må indrømme at det kevlar gav anledning til lidt forvirring.
Snuppede et billede af bilen i bella, og det er ZR1. Da jeg så dem begge i lørdags var jeg sikker på de var identiske. Og så har jeg ikke spildt flere tanker over det. Var jo lige helt oppe og "køre".
Har jo levet hele weekenden på oplevelsen og ikke nærstuderet billederne så meget.
Der var jo også noget der kunne distrahere lidt i Bella.... står ved højre forskærm... hun havde 3 veninder... undskyldninger .. undskyldninger... puha :o
Så 2 stk. har han nok ikke lige købt, men den jeg kørte med... hvor kommer den så lige fra.. ? Det må vel være den gamle hvor THansen skramlet er pillet af...måske..
Arrrg.. pokker da. Undskyld fejlen. Det skulle så hermed være korrigeret.
No harm Klaus. Syntes nok det lød voldsomt at købe 2 stk. ZR1, men på den anden side hvorfor ik.