Forårsmønstring Øst
Jeg er på, dog dog
Jeg er på, dog dog kun som tilskuer til gokart
-
Her der Vi kommer også 2
Her der
Vi kommer også 2 stk. (Fruen er med som gæst)
Vi skal ikke deltage i Mini Lemans, men agter at prøve vores handicap på golfbanen.
Vi kommer også 2 stk. (Fruen er med som gæst)
Vi skal ikke deltage i Mini Lemans, men agter at prøve vores handicap på golfbanen.
Hej Igen. Eftersom det er
Hej Igen.
Eftersom det er st. Bededag Fredagen før Forårsmønstring, håber vi meget på at få besøg af både Fynboer og beboere fra Hovedlandet. Jeg kan i den forbindelse anbefale Hørby Færgekro her på Tuse-Næs hvor arrangementet slutter, som overnatnings mulighed. Kroen/hotellet ligger helt ned til Holbæk fjord i landlige og rolige omgivelser, og med en hyggelig lystbådehavn næsten som nabo.
http://www.hoerby-faergekro.dk/
Hilsen
Padkær
Eftersom det er st. Bededag Fredagen før Forårsmønstring, håber vi meget på at få besøg af både Fynboer og beboere fra Hovedlandet. Jeg kan i den forbindelse anbefale Hørby Færgekro her på Tuse-Næs hvor arrangementet slutter, som overnatnings mulighed. Kroen/hotellet ligger helt ned til Holbæk fjord i landlige og rolige omgivelser, og med en hyggelig lystbådehavn næsten som nabo.
http://www.hoerby-faergekro.dk/
Hilsen
Padkær
-
Hej Tømreborch & Padkær Vi kommer
Hej Tømreborch & Padkær
Vi kommer selvfølgelig også 2 stk men kun vis i kan love godt vejret.
For vi har jo langt HJEM.
MVH
Michael Bruun
Vi kommer selvfølgelig også 2 stk men kun vis i kan love godt vejret.
For vi har jo langt HJEM.
MVH
Michael Bruun
Hr og Fru Lykkemark kommer
Hr og Fru Lykkemark kommer også, dog kun som tilskuere go-cartseancen.
Det bliver solskin.
Lykkemark
Det bliver solskin.
Lykkemark
Hr og Fru Lykkemark kommer
Hr og Fru Lykkemark kommer også, dog kun som tilskuere go-cartseancen.
Det bliver solskin.
Lykkemark
Kramekkyl du mener vel solskin fra en skyfri himmel og 24 grader
-
Vi glæder os.
Vi kommer 2 stk , men også kun som tilskurer til gocart.
Så håber vi på sol :o
Jan 924
Så håber vi på sol :o
Jan 924
Glasmand: Jeg ved du har
Glasmand: Jeg ved du har langt hjem.... - og du har jo ingen venner i området!:smash:
Deltager I begge i Go-kart? Tømre og Jeg er ved at arrangerer lift, så vi kan få taget Go-Karten af dig!:smash:
Lasse: Jeg vil hermed gerne indstille dig som meteorolog på dagen - dit vejrforslag lyder SUPER! :respekt:
Generelt: Er I flinke at meddele hvorvidt Jeres passager er medlem, eller om I selv skal betale for fortærringen? Det vil lette vores arbejde.... På forhånd tak.
Alt for nu
Padkær
Deltager I begge i Go-kart? Tømre og Jeg er ved at arrangerer lift, så vi kan få taget Go-Karten af dig!:smash:
Lasse: Jeg vil hermed gerne indstille dig som meteorolog på dagen - dit vejrforslag lyder SUPER! :respekt:
Generelt: Er I flinke at meddele hvorvidt Jeres passager er medlem, eller om I selv skal betale for fortærringen? Det vil lette vores arbejde.... På forhånd tak.
Alt for nu
Padkær
-
Hej Padkær Så vidt jeg ved
Hej Padkær
Så vidt jeg ved yders der ikke tilskud til LIFT, så det bliver vist på egen regning.
PS: 1 stk. medlem samt 1 stk. med egen betaling.
MVH
Michael Bruun
Så vidt jeg ved yders der ikke tilskud til LIFT, så det bliver vist på egen regning.
PS: 1 stk. medlem samt 1 stk. med egen betaling.
MVH
Michael Bruun
Glasmand: Prisen på liften skriver
Glasmand: Prisen på liften skriver jeg blot på regningen.....:smash:
Skal I begge køre Go-kart?
Vh
Padkær
Skal I begge køre Go-kart?
Vh
Padkær
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"