Jeg faldt tilfældigvis over denne film med the king Elvis Presley. Sørme ellers et prægtigt automobil han er i besiddelse af her!
Filmen "CLAMBAKE" er i øvrigt en totalt fed drengerøvscorvettev8speedbådsfilm fra 1960'erne.
Starten af filmen kan ses her:
Tjek dette prægtige stykke køretøj i Elvis filmen!
Jeg er kommet frem til
Jeg er kommet frem til at det er Bill Mitchell’s XP-87 "Stingray"
Fed - det er den!
Fed - det er den!
Troede egentlig kun der var
Troede egentlig kun der var lavet et eksemplar i silver, hvorfor viser du ikke bare hele filmen Claes ?
Hej Tommy Hele filmen ligger på
Hej Tommy
Hele filmen ligger på youtube. Der er en playliste så alle "afsnittene" bliver vist efter hinanden. Den kan faktisk godt anbefales selvom det jo er en smuuule kitched. ;-)
Hele filmen ligger på youtube. Der er en playliste så alle "afsnittene" bliver vist efter hinanden. Den kan faktisk godt anbefales selvom det jo er en smuuule kitched. ;-)
Alletiders - jeg har sendt
Alletiders - jeg har sendt endnu en hilsen på en af de andre sider her på forummet
Lidt af en frækkert den
Lidt af en frækkert den lyseblå mobil, sjovt at se florida inden det blev fucked helt op af turisme :-)
mvh.ROMMEL
mvh.ROMMEL
-
Ja, det minder mig om
Ja, det minder mig om min første mobiltelefon som var på størrlse med en stor rejsekuffert, jeg husker vægten 5.8 kg, men det var skide smart ??.Husker at der var tur til Odense hvor jeg rendte rundT med den brosten af en tellefon. Ja, ja tiden har ændret sig til det bedre.
Ja, totalt blæret telefon. Jeg husker
Ja, totalt blæret telefon.
Jeg husker vi engang, da jeg var meget lille, lånte en gammel Mercedes med præcis sådan en telefon installeret på midterkonsollen foran gearvælgeren. Hold da kæft det var avanceret dengang - og Elvis filmen er jo fra 1967. Det har været helt uvirkeligt.
Jeg ved egenlig ikke om man kan sige tiden har ændret sig til det bedre. Jeg kunne godt, til tider, undvære telefoner og internet osv.
Det bliver også sværere og svære at blære sig. Alle har jo alt idag. ;-)
Jeg husker vi engang, da jeg var meget lille, lånte en gammel Mercedes med præcis sådan en telefon installeret på midterkonsollen foran gearvælgeren. Hold da kæft det var avanceret dengang - og Elvis filmen er jo fra 1967. Det har været helt uvirkeligt.
Jeg ved egenlig ikke om man kan sige tiden har ændret sig til det bedre. Jeg kunne godt, til tider, undvære telefoner og internet osv.
Det bliver også sværere og svære at blære sig. Alle har jo alt idag. ;-)
Hvordan virkede mobiltelefonerne dengang? Elvis'es
Hvordan virkede mobiltelefonerne dengang? Elvis'es ser ud til at have en operator-dame. Han siger også "how did you find me?" havde telefonerne ikke et telefon-nummer?
-
Ja, det minder mig om
Ja, det minder mig om min første mobiltelefon som var på størrlse med en stor rejsekuffert, jeg husker vægten 5.8 kg, men det var skide smart ??.Husker at der var tur til Odense hvor jeg rendte rundT med den brosten af en tellefon. Ja, ja tiden har ændret sig til det bedre.
Ja, NMT (Nordisk mobil telefoni) rigtig dårlig dækning, og så kostede den "kun" 27.000,-, det var omkring 1980, så det svarer vel til kr. 100.000,- i dag.