Ny CCD webside
Hej Benny - samme svar
Hej Benny - samme svar til dig som til Rommel - Lauge
Hej venner. Jeg kan ikke
Hej venner. Jeg kan ikke logge ind via min computer. Jeg kan kun logge ind og skive via min telefon. Jeg har ellers en sjov video i skal se :)
Hej Claes - den er
Hej Claes - den er svær at svare på - har du ikke en kammerat, som kan prøve at klare problemet, ved at sidde ved din computer og finde fejlen.
- - - det kan
- - - det kan jo være en banal fejl, som er opstået medens du har brugt computeren, og har tastet på en forkert tast.Det har jeg oplevet mange gange - altså sådanne fejl, som bagefter er ret indlysende. (- når man finder fejlen.)
Jeg har lige et lille
Jeg har lige et lille forslag til en forbedring af "flowet" her på siderne, når man sidder og kigger på de forskellige forums.
Vores daily driver er en gammel Mercedes diesel fra 90, og jeg følger self. med på www.124forum.dk hvor der udveksles erfaringer med at holde de gamle kasser kørende nøjagtig som her.
Der kan også være nogle lange indlæg, men der er en pil ved hvert indlæg hvor der står "til toppen" og vups er du helt i top, hvor du her på vores forum, enten skal scrolle tilbage, gå til sidste indlæg forneden eller skal ud til højre og have fat i rullegardin, for at komme hurtig til tops.
Er det noget der kan "fikses" eller har jeg overset noget ??.
Erik
Vores daily driver er en gammel Mercedes diesel fra 90, og jeg følger self. med på www.124forum.dk hvor der udveksles erfaringer med at holde de gamle kasser kørende nøjagtig som her.
Der kan også være nogle lange indlæg, men der er en pil ved hvert indlæg hvor der står "til toppen" og vups er du helt i top, hvor du her på vores forum, enten skal scrolle tilbage, gå til sidste indlæg forneden eller skal ud til højre og have fat i rullegardin, for at komme hurtig til tops.
Er det noget der kan "fikses" eller har jeg overset noget ??.
Erik
Skal vi nu ikke lige
Skal vi nu ikke lige lade den nye webside falde ordntlig på plads og lige vænne os til den, inden forslags ændringerne kommer væltende ind som et vandfald.
Jo self. skal vi da
Jo self. skal vi da det, ting tar jo tid.
Nu var det skam heller ikke ment som en slags kritik af den nye side da det jo fungerer fint, men den gamle webside havde også samme "mangel" hvis man kan kalde det sådant.
Men det lille forslag jeg kom med er virkelig en ting man lærer at sætte pris på.
Og hvis ingen kommer med kommentarer, må webmaster da tro han har fundet de "vises sten", men igen det er et kæmpe og krævende arbejde, så hatten af for det.
Erik
Nu var det skam heller ikke ment som en slags kritik af den nye side da det jo fungerer fint, men den gamle webside havde også samme "mangel" hvis man kan kalde det sådant.
Men det lille forslag jeg kom med er virkelig en ting man lærer at sætte pris på.
Og hvis ingen kommer med kommentarer, må webmaster da tro han har fundet de "vises sten", men igen det er et kæmpe og krævende arbejde, så hatten af for det.
Erik
Hej Erik - du har
Hej Erik - du har fuldstændig ret - vi skal komme med vores meninger, når der er noget vi synes kan gøres anderledes.Og det skal være på en positiv måde og uden de sure opstød. Hurra for de medlemmer som gør en indsats i foreningerne, uanset hvad foreningerne får tiden til at gå med - - Lauge
Jeg har problemer med login
Jeg har problemer med login på alle maskiner. Den siger "tak fordi du loggede ind, Claes!" og så vender den tilbage til siden- men er IKKE logget ind.. Hmm..