Navn og Medlemsnummer.
Hvorfor bruger i egenlig vores
Hvorfor bruger i egenlig vores flag Lasse ?
CLAVIT skulle lige have lavet
CLAVIT skulle lige have lavet gearkassen , så ville de være på vejen igen......tror det var i 2004 :leaving:
Okay - jamen der er vel forhåbentlig ikke sket noget med dem?
Det var da ikke deres bil, den der jeg synes der var for dyr hos forhandleren - lignede den jo fuldstændigt. Den der 1978'er med spejltag..
Hvorfor bruger i egenlig vores
Hvorfor bruger i egenlig vores flag Lasse ?
Har i et flag?
Lad os se det.
Lasse kun en Sjællender kan
Lasse kun en Sjællender kan svare sådan, der står længere oppe på siden jeg ikke kan ligge billeder ind.
Lasse kun en Sjællender kan svare sådan, der står længere oppe på siden jeg ikke kan ligge billeder ind.
Hej Nye-Tommy
I stedet for at uploade avataren ude fra "din side" på forsiden, så prøv at upload den her på forummet. Du kan trykke på dig selv i forummet og så derfra trykke på "ændre brugerprofil". Derinde kan du uploade din avatar. Prøv det!
Hvis du har problemer med billedet er for stort kan du f.eks gøre det minde i "paint" F.eks stræk vrid 50%i længden og 50% i bredden.
Hvis det kikser helt kan du sende billedet til mig og så kan jeg sende det tilbage til dig i rette størrelse...
Tommy
Havde det ikke været for os, rendte i stadig rundt med bue og pil.
Her på sjælland går det fint med at lægge billeder ind:sifone:
Nu har du ikke fulgt
Nu har du ikke fulgt godt nok med i historie timerne, den med bue og pil var altså vendelboerne.
men pudsigt nok hver gang i skal have noget lavet, skal vi over og lave det, og laver i det selv styrter det sammen.
men pudsigt nok hver gang i skal have noget lavet, skal vi over og lave det, og laver i det selv styrter det sammen.
Nu har du ikke fulgt
Nu har du ikke fulgt godt nok med i historie timerne, den med bue og pil var altså vendelboerne.
Så kan vi jo vende tilbage til den med hvordan finder man en sjællænder i en jysk virksomhed..................man spørger efter chefen.:sifone:
Se der har vi jo
Se der har vi jo årsagen til finanskrisen.
Okay - jamen der er
Okay - jamen der er vel forhåbentlig ikke sket noget med dem?
Det var da ikke deres bil, den der jeg synes der var for dyr hos forhandleren - lignede den jo fuldstændigt. Den der 1978'er med spejltag..
BLOB....Hvor har du da set den ?