Navn og Medlemsnummer.
God ide med lokation, så
God ide med lokation, så man ikke ved et uheld kommer til at snakke med en jyde
God ide Flemming. Men kan man
God ide Flemming.
Men kan man ikke bare løse det teknisk, så medlemmets nummer automatisk vises under navnet?
Hilsen Henrik #775
Det er nu ikke så svært, gå ind på brugerprofil og tilføj medl. nummer og hvad du ellers ønsker under "Signatur", så tilføjes det automatisk til alle indlæg
-
Det er nu ikke så
Det er nu ikke så svært, gå ind på brugerprofil og tilføj medl. nummer og hvad du ellers ønsker under "Signatur", så tilføjes det automatisk til alle indlæg
Enig, mulighederne er mange her i det nye system.
F.eks. kan man lægge sin hjemmeside eller billedside ind så den kan besøges via klik i medlemsprofil i øverste venstre hjørne ud for indlæggene.
C3
Holdt, stop, stands, brems, lad
Holdt, stop, stands, brems, lad nu ikke søndagspanikken ramme jer alle.
Vi skal lave en brugsforvirring så det bliver let og enkelt, det vil blive iværksat asap.
I mellemtiden kan i så koncentrere jer om at være lidt mere aktive i besvarelser på mekanisk tekniske spørgsmål vedrørende bilerne, ikke ?
:oLykkemark
Vi skal lave en brugsforvirring så det bliver let og enkelt, det vil blive iværksat asap.
I mellemtiden kan i så koncentrere jer om at være lidt mere aktive i besvarelser på mekanisk tekniske spørgsmål vedrørende bilerne, ikke ?
:oLykkemark
Virker min nye frække signatur??
Virker min nye frække signatur??
Jahh - sørme så... Forresten gamle
Jahh - sørme så...
Forresten gamle medlemmer - hvad er der blevet af CLAVIT?
Jahh - sørme så...
CLAVIT skulle lige have lavet gearkassen , så ville de være på vejen igen......tror det var i 2004 :leaving:
- Så må jeg jo lige
-
Så må jeg jo lige se om det hele er med..???
Så må jeg jo lige se om det hele er med..???
God fornøjelse, det går jo
God fornøjelse, det går jo godt kan jeg se, det er da godt vi har et helt nyt år at tage af.
Jahh - sørme så...
Skulle lige se om jeg også kunne. ?