-
http://videos.streetfire.net/video/Burnout-Fail-Clutch-of_726077.htm
:banghead:
How not too - "brænder"...
Hvad mon grunden til det
Hvad mon grunden til det skete er?
Har bremserne simpelhen været så effektive, at den ikke kunne slæbe baghjulene rundt?
Hjulene gav jo et lille piv - indtil han sikkert trampede på bremsen.
:smash:
Har bremserne simpelhen været så effektive, at den ikke kunne slæbe baghjulene rundt?
-
Hvad mon grunden til det
Hvad mon grunden til det skete er?
Han filede sikkert på koblingen hele tiden. Han lød da heller ikke videre intelligent i indledningen. Forhåbentligt er videoen bare lavet for sjov med en vette hvor koblingen allerede er brændt af...
Det kan man håbe. Men
Det kan man håbe. Men hjulene kørte faktisk rundt et splitsekundt. Det tror jeg ikke de ville have kunnet hvis koblingen var død fra starten....
Hej "han virkede ikke særligt intelligent"
Hej
"han virkede ikke særligt intelligent" og så er det lige jeg spørger: hvad intelligent er der i at lave brænder??
Hvorfor er det man gør det? er det den indre hulemand eller hvad?
Er der nogen der kan fortælle mig det.
Mvh Jørn
"han virkede ikke særligt intelligent" og så er det lige jeg spørger: hvad intelligent er der i at lave brænder??
Mvh Jørn
-
Hej "han virkede ikke særligt intelligent"
Hej
Mvh Jørn
Prøv, det kan værer at du bliver glad og finder det sjovt. Lad nu vær med at finde noget intellingent i noget der sjovt for de mange. Andre syntes at det er i orden at købe et klistermærke for at gøre deres bil merer original til en formue.
Så hver mand sin leg ikke ??? :auto:
Hvad intelligent er der ved
Hvad intelligent er der ved at have en Corvette? man kan jo blive ved.. :driving:
Tilbage til "Snak / off topic"