Ønskeseddel

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Inge & Finn 652

Ønskeseddel

Indlægaf Inge & Finn 652 » 29. nov 2009, 21:08

Det er nu der skal laves ønskesedler. xmas
Børnene har rykket herfor

http://www.skiddmark.com/corvette-c6-black-force-one-from-loma-performance/

GOD JUL

Johnny Pace Car

Sådan en C6er ønsker jeg

Indlægaf Johnny Pace Car » 29. nov 2009, 21:27

Sådan en C6er ønsker jeg mig også:drool5: venter bare på én som ønsker sig en 78er Pace Car....:sifone:

Claes

Jeg ville gerne have sådan

Indlægaf Claes » 29. nov 2009, 21:29

Jeg ville gerne have sådan én her..

Sjovt de har puttet en Mexicaner Goodwrench 350'er i sådan et dyrt projekt. De må altså stole på kvaliteten.. Lidt interessant..

Lykkemark

Ja Claes Jeg er jo et

Indlægaf Lykkemark » 30. nov 2009, 16:30

Ja Claes

Jeg er jo et beskedent menneske, der ikke ikke har de store ønsker til julemanden, udover at han skal afholde sig fra at opfylde dine juleønsker indtil du sender mig en mail med følgende indhold:

Kære Lykkemark

Jeg har langt om længe indset at du fortjener at købe mine fælge billigt i det jeg erkender at de bør sidde på din bil.

Venlig hilsen

Claes.

Hvor svært kan det egentligt være ?

Claes

Hej Lykkemark Jeg var slet ikke

Indlægaf Claes » 2. dec 2009, 14:31

Hej Lykkemark

Jeg var slet ikke klar over, at jeg havde skrevet et sådant brev til dig. Jeg lader dem indtil videre sidde på min tror jeg. Jeg har stadig ikke afgjort om jeg fixer min eller ej. Kommer helt an på om jeg støder på en kriseramt Vette-ejer, der ikke kan betale afdragene på sine forbrugslån, som han tog for at renovere sin egen. Hans bil vil jeg forsøge at narre fra ham.. xmas

Hvis jeg finder en sådan Vette-ejer, så kan vi tale om mine fælge. De er nemlig rigtig fede faktisk - jeg tror de hedder American Racing fælge. De er lidt 60'er US-tuner agtige synes jeg. :patriot:

Allan#271

Hej Lykkemark Jeg var slet ikke

Indlægaf Allan#271 » 2. dec 2009, 18:32

Hej Lykkemark

Jeg var slet ikke klar over, at jeg havde skrevet et sådant brev til dig. Jeg lader dem indtil videre sidde på min tror jeg. Jeg har stadig ikke afgjort om jeg fixer min eller ej. Kommer helt an på om jeg støder på en kriseramt Vette-ejer, der ikke kan betale afdragene på sine forbrugslån, som han tog for at renovere sin egen. Hans bil vil jeg forsøge at narre fra ham.. xmas

Hvis jeg finder en sådan Vette-ejer, så kan vi tale om mine fælge. De er nemlig rigtig fede faktisk - jeg tror de hedder American Racing fælge. De er lidt 60'er US-tuner agtige synes jeg. :patriot:

American racing model cobra og de er ganske enkelt for vilde til en el-Dampo-machine :sifone::sifone::sifone:

Claes

American racing model cobra og

Indlægaf Claes » 2. dec 2009, 22:16

American racing model cobra og de er ganske enkelt for vilde til en el-Dampo-machine :sifone::sifone::sifone:

Ja, det er sgu rigtig, Allan.

Det kan være vi skal lave en American Racing model Cobra-klub. :sifone:

- eller måske en Autosol-klub. Holde Cobra-pudsedage.. :smash:

Lykkemark

Kære Allan Læg lige mærke til

Indlægaf Lykkemark » 2. dec 2009, 22:20

Kære Allan

Læg lige mærke til denne venlige indledning (den skyldes at jeg endnu ikke har fået den kofanger som han vil give mig).

Der er utroligt mange ting der klær´en "dampmaskine".

For eksempel de hjul som du benævner som American Racing Cobra, som vi andre ved rettelig hedder TRATTERAAT: American Racing Ansen Sprint (tror jeg nok).

Lykkemark

Claes

Det ligner egentlig også gamle

Indlægaf Claes » 2. dec 2009, 22:21

Det ligner egentlig også gamle "Wolfrace" fælge..

Lykkemand, tror du ikke det er et nyt salgsnavn for dem? Jeg er temmelig sikker på de hed COBRA i "gamle dage"

De er måske blevet sagsøgt og måtte ændre navnet - eller noget.. Ellers også synes de bare de skulle have et mere ungdommeligt flashy navn. :icon_bs:

Allan#271

Har stadig center kapsler hvor

Indlægaf Allan#271 » 2. dec 2009, 23:09

Har stadig center kapsler hvor den stygge cobra er aftegnet og navnet er skrevet .. Så jo måske et sæt wolffælge vil passe bedre til hr. Lykke ..uuuuuhh :reddevil:

Tilbage til "Snak / off topic"