Kan man "bare" sætte en C2 karosse på en C3 "donorbil"?
Må man det?
Den bliver naturligvis ikke officielt en C2 - men kunne da være ret smart at finde en billig 75-79'er i rigtig fin stand og sætte sin drømme C2 karosse på i stedet.
Kan man / må man sætte en C2 karosse på en C3?
Kan man "bare" sætte en
Kan man "bare" sætte en C2 karosse på en C3 "donorbil"?
Må man det?
Den bliver naturligvis ikke officielt en C2 - men kunne da være ret smart at finde en billig 75-79'er i rigtig fin stand og sætte sin drømme C2 karosse på i stedet.
Har set på et par stykker i usa med egne øjne, så lade sig gøre kan det.
Ps. du risikerer nok at få en helvedes masse penge tilbage i afgift.
-
Det er ikke bare lige,
Det er ikke bare lige, der er forskel på rammehuller, bagende lidt foran
men selvfølgelig kan det lade sig gøre Jeg har en
Romel karos og en næsten ny ramme,(Det røde lyn med propel i røven):nopity:PS. kan henvise til en ,som kan forklare mere hvis han vil?
men selvfølgelig kan det lade sig gøre Jeg har en
Romel karos og en næsten ny ramme,(Det røde lyn med propel i røven):nopity:PS. kan henvise til en ,som kan forklare mere hvis han vil?
Tak for svarene. Det var mest
Tak for svarene.
Det var mest bare for interessens skyld. Jo ældre jeg bliver, jo mere fascineret bliver jeg af C2'erens design.
Det virkede derfor som en spændede mulighed for en "billig" C2-designet Vette i god stand.
:patriot:
Det var mest bare for interessens skyld. Jo ældre jeg bliver, jo mere fascineret bliver jeg af C2'erens design.
Det virkede derfor som en spændede mulighed for en "billig" C2-designet Vette i god stand.
:patriot:
Er dette ikke temmelig billigt
Er dette ikke temmelig billigt - selv for en non-match bil?
Den ser jo faktisk ret lækker ud i standen.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54806905
Den ser jo faktisk ret lækker ud i standen.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54806905
Hej Claes Du bliver jo ikke
Hej Claes
Du bliver jo ikke yngre og efter en tid vil nok du ægre dig over ikke at have en ægte C2'er istedet for at stå med en klon og de problemer det afstedkommer med montering og måske vidersalg!
Mvh Jørn/841
Du bliver jo ikke yngre og efter en tid vil nok du ægre dig over ikke at have en ægte C2'er istedet for at stå med en klon og de problemer det afstedkommer med montering og måske vidersalg!
Mvh Jørn/841
Ja, du har sikkert helt
Ja, du har sikkert helt ret.. :iagree:
Tilbage til "Generelt teknisk forum"