Hej i klubben...
Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får flere hk ud af min SB 350/190.aut.,da jeg syntes den er lidt sløv.uden at det kommer til at koste en jetjager.
:grouphug::grouphug:
Michael
Flere hk,i min SB
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 16. okt 2007, 17:46
http://firstmile.dk/product.asp?product=5232 Jeg vil anbefale en Holley
http://firstmile.dk/product.asp?product=5232
Jeg vil anbefale en Holley 650 CFM karburtator sammen med...
Monterer selv noget i denne stil denne vinter.. ;)
Mvh.
Jeg vil anbefale en Holley 650 CFM karburtator sammen med...
Monterer selv noget i denne stil denne vinter.. ;)
Mvh.
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32
Hej i klubben... Er der
Hej i klubben...
Er der nogen der har et bud på hvordan jeg får flere hk ud af min SB 350/190.aut.,da jeg syntes den er lidt sløv.uden at det kommer til at koste en jetjager.
:grouphug::grouphug:
Michael
Nu er jeg ikke klar over om du har været til nogle af de motorjusteringsdage i sommer og heller ikke hvor mange hk du leder efter, men det ultimativt billigste må være at få tænding og karburator kørt helt optimalt ind (hvis det altså ikke allerede er tip top)
Efter at have stillet det på min standard 327'er, kunne den lige pludselig sende hjulene rundt ved igangsætning fra lyskryds, og det med den gamle platin tænding og quadrajet

Ja roald ,,man kan lære
Ja roald ,,man kan lære meget med en simpel justering...
men hvis i ikke har har for mange penge kan jo selv købe det i USA..
Det er ikke så svært når man først får det lært......:ack2::ack2:
Det sæt koster 1700 usd... men der er mange andre.....
spørg john 817 ... og mange andre .....
Brian
men hvis i ikke har har for mange penge kan jo selv købe det i USA..
Det er ikke så svært når man først får det lært......:ack2::ack2:
Det sæt koster 1700 usd... men der er mange andre.....
spørg john 817 ... og mange andre .....
Brian
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 16. okt 2007, 17:46
Det var også bare ment
Det var også bare ment som en illustration.. ;O)
Der er oceaner af muligheder, har jeg fundet ud af.. Det nemmeste er vidst bare en lidt hårdere knast og en lidt større karburator hvis man vil have imellem 50 og 100 HK... har jeg hørt..
Jeg går nu selv skridtet videre og får nye topstykker / andre topstykker der giver lidt mere tjubang..
Det fedeste af det hele.. T/S kommer ikke efter en, så længe blokken er original, j.f. de nye regler.. Synsmanden skal dog stadig kigge på det, hvis han kan finde det...
Mvh.
Der er oceaner af muligheder, har jeg fundet ud af.. Det nemmeste er vidst bare en lidt hårdere knast og en lidt større karburator hvis man vil have imellem 50 og 100 HK... har jeg hørt..
Jeg går nu selv skridtet videre og får nye topstykker / andre topstykker der giver lidt mere tjubang..
Det fedeste af det hele.. T/S kommer ikke efter en, så længe blokken er original, j.f. de nye regler.. Synsmanden skal dog stadig kigge på det, hvis han kan finde det...
Mvh.
Nu er jeg ikke klar
Nu er jeg ikke klar over om du har været til nogle af de motorjusteringsdage i sommer og heller ikke hvor mange hk du leder efter, men det ultimativt billigste må være at få tænding og karburator kørt helt optimalt ind (hvis det altså ikke allerede er tip top)
Efter at have stillet det på min standard 327'er, kunne den lige pludselig sende hjulene rundt ved igangsætning fra lyskryds, og det med den gamle platin tænding og quadrajet
Jeg fik ca 40 hk ud af en motorjusteringsdag :auto::driving:
det er billige hk men dyrt i dæk for nu kan den lave brænder
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster