Lidt spørgsmål angående køb af C3 69-73

Alm. snak
Christian #384

Ja, det er nemlig rigtigt

Indlægaf Christian #384 » 14. nov 2009, 23:58

Ja, det er nemlig rigtigt Christian..

Mon ikke det er en fejl.. Hvem ville dog fjerne chrome-kofangeren foran?

Hva' så Claes, kommer vi til at se mere til dig næste sæson?

Claes

Hej Christian Ja, det vil jeg

Indlægaf Claes » 15. nov 2009, 07:03

Hej Christian

Ja, det vil jeg tro. Det er unægteligt lidt nemmere det hele, når pladerne sidder på bilen hele tiden. :patriot:

Rene Scholtz

Rust / spartling

Indlægaf Rene Scholtz » 15. nov 2009, 11:16

Erfaring, godtroende, snydt ordene er mange. Jeg har selv bitter erfaring, havde ellers god dialog med ham jeg købte min af. Der var ingen rust overhovede, nej det var rigtigt det lå fra taget og nedefter, bilen var spartlet op, som min maler sagde, super flot spartelarbejde, her taler vi 2.5 cm ja du læser rigtigt, så efter
en totalt adskillelse og 100.000 Kr fattigere og en fandens masse arbejde
så som udgangspunkt, se på det du køber før du handler.:coolgleamA:

Claes

René -hvad var det for

Indlægaf Claes » 15. nov 2009, 11:24

René -hvad var det for en bil?

Roald #606

Takker for de mange svar!

Indlægaf Roald #606 » 15. nov 2009, 17:01

Takker for de mange svar!
Det er også min opfattelse at det bedre kan betale sig at betale lidt ekstra og få et eksemplar i så god stand som muligt da det hurtigt løber op hvis der skal laves for meget.

Hvad taler for/imod at vælge smallblock/big block? -Jeg vil gerne have effekten op i nærheden af 500+ hk og tænker jo derfor at en big block alt andet lige er nemmere at hive mange heste ud af. Men hvordan med "kørbarheden" -høj effekt er jo langt fra altid = god køreoplevelse...

det afhænger vel lidt af hvad du skal bruge den til. En god køreoplevelse for mig inkl også at man kan køre lidt mere end 100 km på en tank. Men jeg kunne forestille mig at det er lidt nemmere at hive hk ud af en BB, derimod er den dyrere i indkøb.

Hvis du virkelig vil have 500+ ægte baghjuls hk og vil bruge dem, så kommer du nok også til opgradere resten af drivlinjen.

Ydelsesmæssigt kan du lave massere af hk med en smallblock, f.eks. en stor 4?? cui smallblock fra ohiocrank ville nok kunne følge med de fleste pumpede BB's.

Når det så er sagt, så synes jeg stadig en big block vette med sidepipes er fed...

Alt i alt, kommer det vel mest an på hvad du selv mest er til.

Nillerdrengen. #531

Annoncen siger 1972, men enten

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 15. nov 2009, 17:30

Annoncen siger 1972, men enten er den ombygget. Ellers er det en 73'er.

Den kan også have været skadet, og bygget op igen med en 73ér front:puke:

Niels

keddex1982

Når det så er sagt,

Indlægaf keddex1982 » 15. nov 2009, 18:27

Når det så er sagt, så synes jeg stadig en big block vette med sidepipes er fed...

Alt i alt, kommer det vel mest an på hvad du selv mest er til.

Ja, det er jo lige det... Men jeg har aldrig kørt nogen af delene og så er det svært at vide hvad man er til :)

Tommy

Den kan også have været

Indlægaf Tommy » 15. nov 2009, 18:31

Den kan også have været skadet, og bygget op igen med en 73ér front:puke:

Niels

Det kan sagtens være en 1972 model der er registreret første gang i 1973, jeg har selv været med til at sælge 1986 modeller der blev registreret første gang i 1991, og som tiderne ser ud i øjeblikket for nyvogns salget, vil der uden tvivl være mange modeller der kommer til at stå flere år over, især i USA

Claes

Jammen Tommy. Bilen er med garanti

Indlægaf Claes » 15. nov 2009, 18:39

Jammen Tommy.

Bilen er med garanti en 1973 MODEL. En overgemt 1972'er ville da have Chrome kofanger osv. foran..

Det er jo KUN 1973 der er et mix af de to typer. Plastnæse og Jern-bagende. :patriot:

Det eneste, der kunne være en mulighed er, hvis de startede med at sælge 1973 modeller sidst i 1972. Har jeg ikke hørt om - nogen der ved noget om det?

Rene Scholtz

René -hvad var det for

Indlægaf Rene Scholtz » 15. nov 2009, 18:45

René -hvad var det for en bil?[/QUO

Ja, nu er det her, jeg får røde øre, jeg købte først en 69 Camaro, den blå og efter jeg kom hjem, købte jeg så nr 2 Camaro. Skulle fylde container 2 op. Farven
på bilen havde ændret sig, over Atlanten. Rust kunne jeg se da dørene på containeren blev åbnet, så her var intet skjult,
bortset fra farven og en ellers fin række 6er, som havde tabt 2 cylindre. Nå- det var bare i banken og hæve.
Bilen er nu malet og mangler bare en V 8. Den blå måtte have den helt store tur, brandærgeligt, når jeg har betalt i dyre domme for, efter hvad amerikanerne sagde var en perfekt bil, som så var et renoveringsopjekt. Har bare svært ved, at springe over hvor gærdet er lavest, så derfor denne dyre renovering.:Chevy_anim:

Tilbage til "Generelt forum"