Indlægaf Padk » 26. okt 2009, 20:30
Hej Saxo.
Det var på ingen måde for at promoverer mig selv her på siden, at jeg skrev mit indlæg - blot for at prøve at puste lidt liv i dine tanker, og for at prøve at finde dine positive tanker frem.
For at dette ikke bliver for indforstået, vil jeg gerne fortælle handlingsforløbet. Saxo bor lige ved siden af vores lokale pizza-pusher og ham havde jeg besøgt denne aften - og valgt med hjem....
Jeg var vidende om at der "bor" en c4 på den adresse, men havde aldrig været heldig at se den. Den stod der den dag - klods op af en Iveco, som stod i lys luge!
Jeg flår min lille Peugeot 1, ingenting ind til siden, og møder Fru Saxo - Hun er, som beskrevet tidligere, tudende, og forsøger at komme i kontakt med Saxo! Nøglerne bliver ikke fundet, og jeg fik forbud mod at "åbne" bilen med min træsko, så jeg, og de øvrige hjælpere, kunne kun pøse vand på Vetten, så den ikke også blev flammernes bytte.
Fru Saxo ringede 112 - måske på min ordre - men det er hendes kredit.
Vores lokale brændvæsen kom, og fik slukket ilden, og jeg kørte hjem, med min nu kolde pizza! Jeg var kun nået 4 bidder, da min telefon ringer - et ukendt nummer - Har du været til bilbrand idag? Siger - ved jeg nu - Saxo.
Jeg har fundet din tegnebog - Den er våd, og sort af sod - Jeg kommer lige ud med den! - Jeg havde tabt den, da jeg hoppede over hegnet for at finde deres vandslange.....
Sammen med min pung, fik jeg en pose så stor med drikkevarer, som alle inderholder alkohol, og et dybtfølt tak - Det var ikke nødvendigt, men mange tak - også her på siden.
Jeg håber jeg får en tur i bilen en dag....
Venlig hilsen
Kenn Padkær