Fra en svunden tid ;-)

Alm. snak
Allan#271

Fra en svunden tid ;-)

Indlægaf Allan#271 » 21. okt 2009, 19:42

http://www.cruising.dk/images/1982_vesterbrogade/1982_vesterbrogade-2.jpg

hvid vette.....indsug på hooden ...stafferinger.. Det kan da kun være din tidligere vette David ,
hmm.. Men er det virkelig dig der sidder og taler med hr. betjent ?

david

http://www.cruising.dk/images/1982_vesterbrogade/1982_vesterbrogade-2.jpg hvid vette.....indsug på hooden ...stafferinger..

Indlægaf david » 21. okt 2009, 20:15

http://www.cruising.dk/images/1982_vesterbrogade/1982_vesterbrogade-2.jpg

hvid vette.....indsug på hooden ...stafferinger.. Det kan da kun være din tidligere vette David ,
hmm.. Men er det virkelig dig der sidder og taler med hr. betjent ?

ja den er god nok "kongen og dronningen" af roskilde som vi blev kaldt var susanne og jeg, jeg fik en bøde for at cruise/at køre for langsomt, vi gik i landsretten og blev frikendt !!

det var Jane Aamund, Asgar Aamunds søster som lavede interviewet:

herregud det er kun 27 år siden, min 71''''er T-top med hvid pearl og rød candy og en masse klarlak havde kørt under 20000 km da jeg købte den, den havde stået stille en del år pga en glasfiberskade bagtil, tænk sig at dengang var Vesterbrogade stopfyldt med amerikanske biler hver fredag/lørdag om sommeren, når Tivoli lukkede kl 12 efter fyrværkeriet gik trafikken i stå pga. menneskehavet, røgen steg op og 50''''er musikken og lyden af alle V8''''erne var ikke til at tage fejl af, those were the days my friend :D

Allan#271

ja husker det nu godt

Indlægaf Allan#271 » 21. okt 2009, 20:29

ja husker det nu godt ;-) . Der var også en tv udsendelse om "de unge bøller " , hvor jeg kan huske der var filmet fra en forankørende bil bagud mod en hvid vette , om dette så også lige var din ved jeg dog ikke...

Men David du ser da lidt sej ud på det billed:p :p :p

david

ja husker det nu godt

Indlægaf david » 21. okt 2009, 21:02

ja husker det nu godt ;-) . Der var også en tv udsendelse om "de unge bøller " , hvor jeg kan huske der var filmet fra en forankørende bil bagud mod en hvid vette , om dette så også lige var din ved jeg dog ikke...

Men David du ser da lidt sej ud på det billed:p :p :p

Ivan kørte også hvid vette dengang, jeg mener han har den endnu :thumbs:

Men jo jeg har altid været irriteret over at blive stoppet og det blev jeg meget dengang, Janteloven og Æggeskallerne havde desværre en del til fælles, men efter at hårfarven er skiftet til hvid går det bedre, sådan så det ud 9 år efter og en opgradering til bigblock og cabriolet, men jeg blev stadig stoppet meget suk...:

Allan#271

Lidt mere fra tidsmaskinen http://www.cruising.dk/images/1982_vesterbrogade/1982-07-05_vesterbrogade.jpg Må se

Indlægaf Allan#271 » 21. okt 2009, 21:10

Lidt mere fra tidsmaskinen

http://www.cruising.dk/images/1982_vesterbrogade/1982-07-05_vesterbrogade.jpg

Må se at finde de gamle billeder frem fra vesterbrogade , forum og svanemølle kaserne ,viking run :)... spørgsmåler er om de vil kunne scannes ind

usa1#137-841

Ja, det var sjove tider

Indlægaf usa1#137-841 » 22. okt 2009, 10:13

Ja, det var sjove tider dengang.
Jeg husker min forste Amerikanerbil (eller bil i det hele taget) Det var en "Buick eight" convertible fra 1952 med otte cylindre på række, det var noget af en toppakning jeg fik skiftet, omkring 1 meter lang.
Det var i 1964, jeg var 18 år og bilen kun 12 år. Men så kostede den også den fyrstelige sum af kr. 8.500,- på Danske plader.
Den var Hvid med pålagte halefinner, som det jo skulle se ud på den tid.

Når vi mødte en politibil,:biggrinjester: kiggede jeg straks i bakspejlet, blot for at se dem vende bilen og køre efter mig.:streger:
Da jeg havde haft bilen i to måneder, var jeg blevet stoppet af samtlige patrulje vogne i København, (46 gange). De ville gerne lige vide hvor jeg havde stjålet den, for det kunne da ikke være min egen bil. Men det var det heldigvis.:party1:
Desværre har jeg ingen billeder fra dengang, (Der var vel ingen film i kodak kasseapperatet.)

Hilsen
Flemming.

Roald #606

Men jo jeg har altid

Indlægaf Roald #606 » 22. okt 2009, 12:42

Men jo jeg har altid været irriteret over at blive stoppet og det blev jeg meget dengang, Janteloven og Æggeskallerne havde desværre en del til fælles, men efter at hårfarven er skiftet til hvid går det bedre, sådan så det ud 9 år efter og en opgradering til bigblock og cabriolet, men jeg blev stadig stoppet meget suk...:

well det er ikke meget anderledes idag når man er i midt tyverne og skaldet, kan jeg så fortælle;)

david

well det er ikke meget

Indlægaf david » 22. okt 2009, 15:35

well det er ikke meget anderledes idag når man er i midt tyverne og skaldet, kan jeg så fortælle;)

tuff luck kunne være sjovt at se om de blev ved hvis du kørte med denne f.eks:

Darling

""ja den er god nok

Indlægaf Darling » 23. okt 2009, 10:50

""ja den er god nok "kongen og dronningen" af roskilde som vi blev kaldt var susanne og jeg""

Ude hos os på A'mar var du nu mest kendt under navnet "Bobby" - efter Bobby Ewing fra Dollars :smilielol5:

Skallerup#232

KÆFT.! Hvor ville jeg gerne

Indlægaf Skallerup#232 » 23. okt 2009, 14:07

KÆFT.! Hvor ville jeg gerne have været ung dengang...

Men ok, jeg husker da også tilbage på Winnerburger, Spillemaskine og Kim Schumaker i P4 i P1..............

Hmmm.. KÆFT.! Jeg ville gerne have været ung dengang...

Fedt at se de gamle artikler og fedt at høre Jer " gamle " ( ved det kun er udenpå ) og Jeres historier.. DET VAR DA EVENTUELT MATERIALE TIL CCD-NYT.... !?!

Old man hug from Skallerup..

Tilbage til "Generelt forum"