Hej
Jer er ikke klar over hvor mange som kunne være intresseret i en GPS tracking divice, men jeg har igennem mine kontakter fundet frem til denne model som kan det hele og mere til. jeg arbejder på at få prisen ned i kr. 1250,00 incl. moms, og har en prøve på vej hjem til testning.
Det kunne være rart at høre om der skulle være nogle intresseret, men i kan jo lige sende en mail på Jens@proforma.dk .
Hilsen Bondemand:piggy:
165
GPS tracking
GPS tracking
- Vedhæftede filer
-
- GPS.jpg (60.87 KiB) Vist 8118 gange
-
Hej Jer er ikke klar over
Hej
Jer er ikke klar over hvor mange som kunne være intresseret i en GPS tracking divice, men jeg har igennem mine kontakter fundet frem til denne model som kan det hele og mere til. jeg arbejder på at få prisen ned i kr. 1250,00 incl. moms, og har en prøve på vej hjem til testning.
Det kunne være rart at høre om der skulle være nogle intresseret, men i kan jo lige sende en mail på Jens@proforma.dk .
165
Har du lidt tekniske specifikationer på den?
Jo jo størrelse 86 x 64
Jo jo
størrelse 86 x 64 x 26 mm
vægt 160 Gram
arbejdsspænding 10V til 36V
netværk GSM/GPRS
Bånd 850/900/180/1900
GPS chip SIRF3
GPS sensitivity 159 bdm
Gps nøjagtighed 5 M
opladelig indbygget li-on batteri 3,7 v 1500 mah
Stanby tid 48 timer
operationstemp -40 grader til + 55 grader
fugtihed 5% til 95%
vægt 160 Gram
netværk GSM/GPRS
Bånd 850/900/180/1900
GPS chip SIRF3
GPS sensitivity 159 bdm
Gps nøjagtighed 5 M
Stanby tid 48 timer
fugtihed 5% til 95%
Jo jo størrelse 86 x 64
Jo jo
vægt 160 Gram
netværk GSM/GPRS
Bånd 850/900/180/1900
GPS chip SIRF3
GPS sensitivity 159 bdm
Gps nøjagtighed 5 M
Stanby tid 48 timer
fugtihed 5% til 95%
tør man spørge om hvor den er produceret?
det lyder spændende, har du
det lyder spændende, har du en ide om den kan bruges på motorcykler?
Hilsen Harry.
Hilsen Harry.
Brunkul's batteriernes tid er forbi
Brunkul's batteriernes tid er forbi Bondemand, idag er den ikke større end ½ pakke cigaretter, hvis der er nogen der kan huske størrelsen på dem.
Og David 90 % af de ting og sager vi går og køber er produceret i Kina eller andet østland, bare det, at hvis man skal have et nyt Dansk Velux ovenlys vindue er det lavet i Kina, nogle gange kan man være heldig at det er en Velux copi der er lavet i Kina, så føler man sig jo ikke taget ved rø...
Og David 90 % af de ting og sager vi går og køber er produceret i Kina eller andet østland, bare det, at hvis man skal have et nyt Dansk Velux ovenlys vindue er det lavet i Kina, nogle gange kan man være heldig at det er en Velux copi der er lavet i Kina, så føler man sig jo ikke taget ved rø...
Brunkul's batteriernes tid er forbi
Brunkul's batteriernes tid er forbi Bondemand, idag er den ikke større end ½ pakke cigaretter, hvis der er nogen der kan huske størrelsen på dem.
Så slemt står det nu ikke til endnu heldigvis da, men hvis du har problemer med en corvette er det klogt at starte med at fejlfinde på det som er made in china, det seneste jeg læste om de kære kinesere var omkring kinesisk producerede skillevægge som har gjort tusindvis af amerikanske hjem værdiløse, selv handler jeg såvidt muligt no-china thank you
http://en.wikipedia.org/wiki/2009_Chinese_drywall_controversy
Hej David Det er et samsurium
Hej David
Det er et samsurium af hele Østen, fabrikken ligger i Kina, dog er der dele fra Japan og Taiwan i GPS trackeren. så det er lidt indernationalt da den skal stoppe tyve fra Danmark og østeuropa.
Det er et samsurium af hele Østen, fabrikken ligger i Kina, dog er der dele fra Japan og Taiwan i GPS trackeren. så det er lidt indernationalt da den skal stoppe tyve fra Danmark og østeuropa.
Tjaaa, Nu er det jo
Tjaaa,
Nu er det jo ikke fordi jeg har så meget forstand på GPS, men jeg tænkte når nu man instalere sådan èn, følger der jo ikke et kort med, så man kan følge bilen.....
men det er muligt at den kan sende dig en sms, med kordinater på hvor din bil er, og hvad man så skal bruge dèt til, eller også kan man tilmelde sig et callcenter som kan holde øje med bilen for dig, men det koster penge hver mdr. og de vil helt sikkert have at man bruger deres GPS, så før man finder ud af hvad man skal bruge dimsen til, er den værdiløs.:willy_nilly:
Brian
Nu er det jo ikke fordi jeg har så meget forstand på GPS, men jeg tænkte når nu man instalere sådan èn, følger der jo ikke et kort med, så man kan følge bilen.....
men det er muligt at den kan sende dig en sms, med kordinater på hvor din bil er, og hvad man så skal bruge dèt til, eller også kan man tilmelde sig et callcenter som kan holde øje med bilen for dig, men det koster penge hver mdr. og de vil helt sikkert have at man bruger deres GPS, så før man finder ud af hvad man skal bruge dimsen til, er den værdiløs.:willy_nilly:
Brian