Crusing tur...med kaffe senere i vores have.

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gæst

Hej Birgit og Tommy Super initiativ...jeg

Indlægaf Gæst » 23. jun 2011, 10:10

Hej Birgit og Tommy

Super initiativ...jeg er HELT klart på :seeya:

Hilsen
HK #569#

Eva og Poul

Fint initiativ,Jeg er helt klart

Indlægaf Eva og Poul » 23. jun 2011, 18:48

Fint initiativ,Jeg er helt klart med hvis bilen ellers er det
Hilsen Peter1030

(udmeldt) Tommy .E

Hej Alle., jamen det lyder bare

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 27. jun 2011, 11:13

Hej Alle.,
jamen det lyder bare så dejligt at mange er friske på min ide ( Birgit )
Vi har talt med nogle stykker og blevet enige om turen blir til August, så er alle forhåbentlig kommet fra ferier osv....
Datoen kunne være den sidste lørdag eller søndag.
Nu vi er så mange biler tænkte vi på at jeg kunne indhente lidt rabatter på en af de cafe,er der er i præstø( har lidt gode forbindelser)
Så vi kunne få lidt god mad og sammentidlig stadig ende i vores have med afslutnings kaffe for dem der har lyst....
For dem der kommer langt fra har vi nogle gode venner der ejer en mindre gl herregård hvor man for en rigtig god service og kan overnatte i dejlge værelser og romantik der bare batter for kun 600.00 kr for 2 kan varmt anbefale det...jeg er så ved at indhente nogle rabatter til klubben her...!

Men skriv lige hvis de datoer er fyldt med træf så finder vi bare en anden....gg følger ikke med i alle de træf men ved blot vi skal med på flere med jer for bedre klub og mennesker har jeg aldrig mødt i mine 30 år med amerikanerbiler og meet....Knus Birgit

Edel

Hej Birgit Det lyder rigtig

Indlægaf Edel » 28. jun 2011, 13:51

Hej Birgit
Det lyder rigtig godt og vi er på. godt initiativ.

Edel og Per

moesgaard-990

Vi er stadig med så

Indlægaf moesgaard-990 » 28. jun 2011, 23:15

Vi er stadig med så længe det ikke ramler ind i Nordisk Corvette Træf den 19-21 Aug. Et værelse på en Herregård lyder da godt - er der garanti for spøgelser?
Christian

Frank1228

Hej Tommy og Birgit Vi er

Indlægaf Frank1228 » 29. jun 2011, 17:14

Hej Tommy og Birgit
Vi er på Vette-ferie i hele august - så vi er desværre nødt til at melde fra - men vi er forhåbentlig klar næste gang.
Vette hilsener til alle fra Frank og Pia

jan 924-1056

Hej Birgith & Tommy

Indlægaf jan 924-1056 » 2. jul 2011, 20:58

Det er da en rigtig go ide:thumbs:
Vi vil da også deltage hvis det er muligt, der sker jo en masse hele sommeren :patriot: og vejret driller jo også lidt en gang imellem :nopity:
Jeg vender tilbage når der er kommet en dato på :streger:

(udmeldt) Tommy .E

Hej igen til jer alle...! Dato

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 6. jul 2011, 06:30

Hej igen til jer alle...!

Dato For cruising turen Lørdag D. 27 August.
Program :i Præstø Havn kl 11.00 udefor an Keeagan men vi holder der så bare trop op....
Jeg har fået en gammel kending fra Jungshoved til at være vores guide, og han vil fortælle om Jungshoved og køre foran og vise nogle smukke steder, ikke fordi jeg ikke selv kender dem men det jo lidt sjovere med historierne.
Muligvis blir kirken åben den dag det arbejder jeg lidt på, og kirketjeneren som bor ved siden af kirken vil fortælle lidt om den berømte kirke på jungshoved og så ligger den jo smukt.
Turen går over Stavreby hvor der ligger en meget gammel havn, hvor der i gamle dage blev smuglet en del ind over havet og man skal næsten nyde lokummet hvor man kan sidde og se ud over havet imens man laver stort og småt....griner.
Vi køre af små veje og turen vil også komme ud til til Sven gønges hule men hvor vi skal gå et pænt stykke, parkering er noget småt så jeg håber vi må kan holde på en nærliggende gård og så gå derned....det arbejdes der også på...!
Johnn vores guide har fundet en tidl landevejs kro, hvor vi kan sidde og få os en kop kaffe og nyde udsigten over Noret ( Fjorden ) og vi vil siden køre til Maderne som har den mest vidunderligste udsigt over til Faxe, man kan bade der men da strømmen er og kan være farlig vil jeg anbefalle man sopper....Man ku evt tage madpakke med hvis sulten nærmere sig og vi sammen kan spise vores mad derude...!
Siden er der en del loppemarked derude og der vil vi selfølgelig også besøge et stort et.....med gamle ting til at fylde skabene med...

Siden tænkte jeg på vi igen drager mod Præstø hvor vi evt kan spise lidt mad og se byen og evt slutte af hos Tinge ling som er en gammel lade en ældre dame har lavet med de mest sjove ting og bare det at se hendes kunst og hjem er en oplevelse i sig selv, jeg kender hende privat og vil derfor høre om den mulighed forligger at vi kan komme forbi...

Tommy og jeg gir gerne kaffen i Næstved hvor vi bor i Appenæs, men da vi er en del så tror jeg grille er en stor mundfuld medmindre i alle mener det kan lade sig gøre..!
Kom med jeres udtalelser og så snakker jeg med de forskellige....
Håber på vejret er med os og regner det i stride strømme, så blir det blot søndag turen vil forligge...!
Tak for jeres pæne ord og jeg er glad for mange er med på ideen, det altid dejligt....Knus Birgit.

(udmeldt) Henrik Berg

Hej Hanne og Jeg kommer

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 8. jul 2011, 14:00

Hej Hanne og Jeg kommer helt sikkert

moesgaard-990

Hej Birgit Det hele lyder super

Indlægaf moesgaard-990 » 8. jul 2011, 14:37

Hej Birgit
Det hele lyder super fint :hurray:- vi kommer.
Bente & Christian

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"