Stort tillykke til Christian...
Sidste søndag på køreteknisk-anlæg i Roskilde, lykkedes det Christian at få en 2 plads i streetrace. I semifinalen kørte han imod en mopar og satte en tid på 7,2 sek på 201 m. Det giver en sluthastighed på 170 km/t wauuuu. :respekt::respekt::respekt::respekt:Desværre havde han svært ved at slippe bremsen i finalen, så han kørte kun entid på 7,5 sek og det var lige akkurat ikke nok.
Det skal lige siges at jeg havde brugt hele min lørdag på at modifisere hans speedertræk, så den kunne give fuld gas. Håber ikke på at han kører de tider til næste år, for så får vi andre svært ved at følge med :) :)
Brian :nopity:
Stoort Tillykke
ET STORT TILLYKKE CHRISTIAN ;;;;;;;;;ÅHHHHH Brian
ET STORT TILLYKKE CHRISTIAN
;;;;;;;;;ÅHHHHH Brian med hårtørreren klare du nok det :conehead:;;;;;;;;;;;;
Kurt
;;;;;;;;;ÅHHHHH Brian med hårtørreren klare du nok det :conehead:;;;;;;;;;;;;
Kurt
-
Stort tillykke til Christian... Sidste
Stort tillykke til Christian...
Sidste søndag på køreteknisk-anlæg i Roskilde, lykkedes det Christian at få en 2 plads i streetrace. I semifinalen kørte han imod en mopar og satte en tid på 7,2 sek på 201 m. Det giver en sluthastighed på 170 km/t wauuuu. :respekt::respekt::respekt::respekt:Desværre havde han svært ved at slippe bremsen i finalen, så han kørte kun entid på 7,5 sek og det var lige akkurat ikke nok.
Det skal lige siges at jeg havde brugt hele min lørdag på at modifisere hans speedertræk, så den kunne give fuld gas. Håber ikke på at han kører de tider til næste år, for så får vi andre svært ved at følge med :) :)
Brian :nopity:
Også tillykke til Christian herfra.
Med 7,2 s hjælper det ikke at tune mere, da I så er så tæt på 7 sek grænsen.
C3
Også et stort tillykke herfra,
Også et stort tillykke herfra, var ellers lige stolt over at have kørt 7.91 på holeby for et par uger siden :toetap05: .... men 7.2 er enrigtig flot tid, ja så må man vel hen og justere lidt på blandeskruerne igen:smilielol5:.....
Vi ses derude hilsen Johnny.
Vi ses derude hilsen Johnny.
Godt gået Christian, men så
Godt gået Christian, men så må du altså ikke få nogen ny motor alligevel.:toetap05:
Lykkemark
Lykkemark
-
Nu blev tiderne taget med
Nu blev tiderne taget med stopur... Der var flere som kørte med lidt optimistiske tider... Men det hjalp helt afgjort at få trimmet speedertrækket.. Jeg har i lang tid (hele sæsonen) kørt med et speedertræk der kun åbnede sekundærspjældende halvt. Nu åbner de helt og får så også sekundær acc.pumpe helt med :-) (asfalten i Roskilde var også bedre end på Avedøre)
På trods af et nyindkøbt speedertræk i fræst alu og af høj kvalitet, så var selve vandringen og udvekslingen ikke nok! Tak til Brian for at hjælpe med fræser og værksted!!! En klods fræset i vinkel og et mere solidt beslag til kablet, og nu kan jeg give fuld gas med en let fod!
:streger:
Stadig med 3:08 gearing :-)
På trods af et nyindkøbt speedertræk i fræst alu og af høj kvalitet, så var selve vandringen og udvekslingen ikke nok! Tak til Brian for at hjælpe med fræser og værksted!!! En klods fræset i vinkel og et mere solidt beslag til kablet, og nu kan jeg give fuld gas med en let fod!
:streger: Stadig med 3:08 gearing :-) prøv
prøv med 4:56 så kommer du .5 sec ned :D
-
Det kan da godt være
Det kan da godt være at det skal prøves..... :reddevil:
Ja det er da godt
Ja det er da godt at nogle "nænner" at bruge bilerne til det de er bygget til, personligt vil jeg ikke engang lave "lakridser", men heldigvis er folk forskellige, og selvfølgelig får min da en ordnt. spand kul jævnligt.
Til det der ræs kan dette lille rim vel bruges:
VIL DU PRØVE AT LETTE, KØR EN CORVETTE.
Erik
Til det der ræs kan dette lille rim vel bruges:
VIL DU PRØVE AT LETTE, KØR EN CORVETTE.
Erik