Hej
Har en 64 corv 327 cab, fed bil, står "oprindelig", og kører forrygende.
Men! det elektriske er vist nu lidt for "oprindeligt".
Alle baglygter er begyndt at blinke, når jeg sætter tænding til, andre gange når jeg tænder lys eller afviser mod venstre, mens afvisning mod hø fungerer normalt.
Alt sker kun ind imellem - men nu for hyppigt.
Jeg skiftede afviserkontakten ud i ratstammen, men det ændrede intet-og sikringer synes OK.
1) Kan nogen fortælle mig hvad der foregår?
2) Kan nogen mon hjælpe mig med, evt m betaling, at få styr på min elektronik?
Hilsen
Christian # 614 Hillerød Mob 4011 5333
mail c.hermann@dadlnet.dk
min 64'er blinker konstant på baglyset?
Hej Har en 64 corv 327
Hej
Har en 64 corv 327 cab, fed bil, står "oprindelig", og kører forrygende.
Men! det elektriske er vist nu lidt for "oprindeligt".
Alle baglygter er begyndt at blinke, når jeg sætter tænding til, andre gange når jeg tænder lys eller afviser mod venstre, mens afvisning mod hø fungerer normalt.
Alt sker kun ind imellem - men nu for hyppigt.
Jeg skiftede afviserkontakten ud i ratstammen, men det ændrede intet-og sikringer synes OK.
1) Kan nogen fortælle mig hvad der foregår?
2) Kan nogen mon hjælpe mig med, evt m betaling, at få styr på min elektronik?
Hilsen
Christian # 614 Hillerød Mob 4011 5333
mail c.hermann@dadlnet.dk
Jeg ville trille en tur ned til Elektrogården i Roskilde, de har styr på det med el og laver det til rimelige penge:
Elektrogården
Søndre Ringvej 5
4000 Roskilde
4635 8039
Hej Hvis det var muligt så
Hej
Hvis det var muligt så lån dig til en lyskontakt og prøv den. Hvis det ikke hjælper så check dine stelforbindelser.
Bare et forslag som måske kunne hjælpe.:)
Mvh Jørn/841
Hvis det var muligt så lån dig til en lyskontakt og prøv den. Hvis det ikke hjælper så check dine stelforbindelser.
Bare et forslag som måske kunne hjælpe.:)
Mvh Jørn/841
Hej Hman. Som jeg ser
Hej Hman.
Som jeg ser det, har du dårlig stelforbindelse - enten i den ene, eller måske i begge baglygter.
Dette kan undersøges på flere måder, men lettest er at tilfører en ordentlig stelforbindelse til lygten - Et startkabel fra Stel på batteri, og til lygten - selvfølgelig svært, såfremt fejlen er periodisk, men et bud.
Jeg tror ikke på lyskontakten, men vil da meget gerne høre hvis jeg tager fejl.
Håber du hurtigt finder fejlen
Padkær
Som jeg ser det, har du dårlig stelforbindelse - enten i den ene, eller måske i begge baglygter.
Dette kan undersøges på flere måder, men lettest er at tilfører en ordentlig stelforbindelse til lygten - Et startkabel fra Stel på batteri, og til lygten - selvfølgelig svært, såfremt fejlen er periodisk, men et bud.
Jeg tror ikke på lyskontakten, men vil da meget gerne høre hvis jeg tager fejl.
Håber du hurtigt finder fejlen
Padkær
min 64'er blinker konstant på baglyset?
Hej
tak for svar.
Jeg er gået igang med at checke stelforbindelser - trække ledninger og sådan noget - i første omgang, og håber det bedste :-)
Hilsen
Christian.
tak for svar.
Jeg er gået igang med at checke stelforbindelser - trække ledninger og sådan noget - i første omgang, og håber det bedste :-)
Hilsen
Christian.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"