Hvis du ringer til Sharon, og beder om clubrabatten oven i (det fik jeg sidste gang) kan der være en del at spare.
Niller
Ecklers har de næste 72 timer 15% rabat
-
Hvis du ringer til Sharon,
Hvis du ringer til Sharon, og beder om clubrabatten oven i (det fik jeg sidste gang) kan der være en del at spare.
Niller
Tak niels,
http://www.ecklers.com/
15% + 30-40% bliver til en del, checkede lige en hardtop:

til $4900 glæder mig så over at have fundet en orginal 64 hardtop i riverside red og med sort himmel til $400 på ebay :party:
-
Tak niels, 15% + 30-40% bliver
Tak niels,
15% + 30-40% bliver til en del, checkede lige en hardtop:
til $4900 glæder mig så over at have fundet en orginal 64 hardtop i riverside red og med sort himmel til $400 på ebay :party:
Tak for lån af dollies.:thumbs:
Med hensyn til din hardtop, kan jeg så konkluderer at du har 4500 $ at renoverer den gamle for. :hurray:
Snakkes ved
Niels
Super ...tak for info Niels
Super ...tak for info Niels :patriot::patriot::patriot:
-
Har lige talt med Sharon...
Har lige talt med Sharon... Det var en weekend special.... Man kunne vælge mellem 15% og vores sædvanlige rabat som varierer med varen....
Christian
Christian
Har lige talt med Sharon... Det var en weekend special.... Man kunne vælge mellem 15% og vores sædvanlige rabat som varierer med varen....
Christian
Altså en And.......:leaving:
-
Christian
Jeg ringede til hende da jeg skulle bestille min hood, fik jeg oven i de 15 % yderligere clubrabatten. Da var det oz weekend special.
Det var efteråret 2008
Niels