Hej igen Lykkemark..
Trækker lige spørgsmålet tilbage...
Jeg kan jo selv regne det ud, hi hi hi..Den kommer jo 40cm over gulvet.Jeg sov vist lige lidt i timen.....
Glider den ikke når man kører op på den ????:rant:
Michael
Så kom "Dampmaskinen på skinner"
Michael Såfremt man ikke lader 2
Michael
Såfremt man ikke lader 2 cm være åbne mellem de små tilkørselsramper og de store, så vil "det hele" blive skubbet frem, ja.
Da jeg ikke har verdenspatentet på at være fix (og ikke vidste det der med de 2 centimeter), så gik jeg i stedet ud på mit lager "af ting man een eller anden dag kan få brug for" og fandt to skruetvinger der er 1 meter lange, som jeg fik af min morbror da han lukkede sit tømrerværksted for 28 år siden, og som jeg aldrig har brugt før. Dem anvendte jeg som modhold og de var jo som skabt til sagen ("Tak Morbror Svend", Hobro)

Lykkemark
Såfremt man ikke lader 2 cm være åbne mellem de små tilkørselsramper og de store, så vil "det hele" blive skubbet frem, ja.
Da jeg ikke har verdenspatentet på at være fix (og ikke vidste det der med de 2 centimeter), så gik jeg i stedet ud på mit lager "af ting man een eller anden dag kan få brug for" og fandt to skruetvinger der er 1 meter lange, som jeg fik af min morbror da han lukkede sit tømrerværksted for 28 år siden, og som jeg aldrig har brugt før. Dem anvendte jeg som modhold og de var jo som skabt til sagen ("Tak Morbror Svend", Hobro)

Lykkemark
-
Ok..tak for svaret,Lykkemark Ps..Jeg har kontaktet
Ok..tak for svaret,Lykkemark
Ps..Jeg har kontaktet Stu..
Michael
Ps..Jeg har kontaktet Stu..
Michael
Skulle lige lave en prøveopstilling
Skulle lige lave en prøveopstilling idag
![]()
Det føltes faktisk godt
Lykkemark
Hej Lykkemark!
Jeg husker nu mest min dampmaskine som en tryktank med vand som skulle ha en sprit-tablet for at køre...:D
Der var forskellige slags værktøj man kunne få dertil og lege værksted, men må nu godt nok sige at at du har bibragt en ny dimenssion og vist vejen så enhver producent af lignende legetøj klart må kopiere dit indslag, og selvfølgelig en Corvette på som model..:respekt:
/Henrik
Tilbage til "Snak / off topic"