Foruroligende SMS

Alm. snak
Lykkemark

Foruroligende SMS

Indlægaf Lykkemark » 23. aug 2009, 12:18

Medens jeg sad og spiste morgenmad fik jeg en sms fra en arbejdskollega som i korthed fortalte:
"At en fælles bekendt som også er veteranbilmand (og har højt sikkerhedsansvar på sin daglige arbejdsplads) . Han fjernede bilens benzintank, men noget gik galt, han ligger nu i koma på Rigshospitalet med forbrænding på 40% af kroppen.
Mere ved jeg ikke.

Det var jo noget af en besked at få. Men den bør absolut give eftertanke især til vinterens skruerier. Jeg har både brandeslukkere, men også bruser på mit værksted.

Måske er det også en ide at "klemme" tanken af med slangetænger ??
Under alle omstændigheder at afbryde strømmens kredsløb.

Lykkemark

Lykkemark

Jeg skylder at fortælle, at

Indlægaf Lykkemark » 1. sep 2009, 22:52

Jeg skylder at fortælle, at P nu er afgået ved døden.

Lykkemark

Christian #384

Det er virkelig trist at

Indlægaf Christian #384 » 2. sep 2009, 00:31

Det er virkelig trist at høre! Jeg har også selv set potentielle ulykker tæt på. Og har da også fået rykket par ribben.... Heldig, da mit hoved lige så godt kunnne være blevet trykket (spøgefulde kunne måske mene at det ikke ville gøre den store forskel). MEN.... Vær nu forsigtige når i ligger inde under bilen! Hav altid en slukker i nærheden. Og meget gerne en der kan slå alarm og yde førstehjælp i nærheden!
:angelsad2::Angel_anim:

Roald #606

Øv det var en kedelig

Indlægaf Roald #606 » 2. sep 2009, 08:53

Øv det var en kedelig afslutning :angelsad2:

Jeg stod engang ved siden af vetten mens en bekendt stod og skruede i karburatoren med bilen i tomgang.

På et tidspunkt taber han skruetrækker så den falder ned og rammer kølervingen som så skyder skruetrækkeren for fuld kraft tilbage og rammer ham i panden.

Heldigvis med den 'døve' ende først, så han kunne "nøjes" med blod i hele fjæset, med den spidse ende først kunne det have været brugt som scene i filmen Final Destination.

Tilbage til "Generelt forum"