Nyt medlem siger goddag til alle herinde.

Alm. snak
Ejby

Nyt medlem siger goddag til alle herinde.

Indlægaf Ejby » 31. maj 2010, 19:01

Så fik jeg endelig meldt mig ind i denne herlige klub. I løbet af efteråret/vinteren 2010 er hensigten at hente en C4 enten i Sverige eller i Tyskland. Målet er en 92'er LT1 med få kilometer på bagen - hvis det ellers kan lade sig gøre? Men selvfølgelig; kommer der en fin dansk én af slagsen og prisen er rigtig, bliver den jo klart købt "lokalt" istedet....
Den isolerede dobbeltgarage er under opførelse og skulle stå færdig i løbet af sommeren, klar til modtagelse af drømmen. Hilsen Henrik, Bornholm. #1208

Lykkemark

Hej Ejby Først og fremmest velkommen

Indlægaf Lykkemark » 31. maj 2010, 20:02

Hej Ejby

Først og fremmest velkommen ombord. Det er jo herligt med et medlem mere "ovre fra Øen".
Klubben har jo gæstet Bornholm flere gange, det er måske det der har givet lidt "inspiration".
Der er mange spændende C4 til salg her og hisset, ser du under Corvette til salg her på boardet, så har Lars en til salg, der sagtens kan lægge "håret ned", bare lyden, er nok til at folk tager deres børn ind, inden man når til næste by.
Velkommen igen til mange hyggelige timer.

Lykkemark
(på Bornholm bedre kendt som en Aakerman)

Kenneth Hansen

Velkommen og god jagt :D

Indlægaf Kenneth Hansen » 31. maj 2010, 20:47

Velkommen og god jagt :D

KLarsen

Så fik jeg endelig meldt

Indlægaf KLarsen » 31. maj 2010, 22:21

Så fik jeg endelig meldt mig ind i denne herlige klub. I løbet af efteråret/vinteren 2010 er hensigten at hente en C4 enten i Sverige eller i Tyskland. Målet er en 92'er LT1 med få kilometer på bagen - hvis det ellers kan lade sig gøre? Men selvfølgelig; kommer der en fin dansk én af slagsen og prisen er rigtig, bliver den jo klart købt "lokalt" istedet....
Den isolerede dobbeltgarage er under opførelse og skulle stå færdig i løbet af sommeren, klar til modtagelse af drømmen. Hilsen Henrik, Bornholm. #1208

Hej Henrik

Velkommen til klubben, jeg ved Gunnar Thomsen her fra klubben har en sort 91 cab til salg, og jeg ved den er peppet lidt i motoren og prisen er
meget fin 200,000 kr. hvor afgiften er betalt.

Hilsen Helle

Martedal

Velkommen i klubben og snart

Indlægaf Martedal » 5. jun 2010, 09:31

Velkommen i klubben og snart bag rattet

Martedal

Tilbage til "Generelt forum"