Tillykke Rommel

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
merc

Tillykke Rommel

Indlægaf merc » 9. aug 2009, 16:15

Tillykke Rommel...

Det lykkes Rommel, at blive klubmester i ACC igår.....

Det eneste der er lidt synd er, at alle de hurtige biler ikke er medlem i ACC

Hilsen Brian 2 år, ham med den lille corvette der kørte fra dig

Rommel 7.67
Brian 7.45

Christian #384

Bigblock/smallblock battle...... Smallblock med sekventiel DI

Indlægaf Christian #384 » 9. aug 2009, 19:00

Bigblock/smallblock battle......

Smallblock med sekventiel DI vinder over Bigblock med masser af NOS...

:respekt:

Lykkemark

Jamen tillykke tillykke og det

Indlægaf Lykkemark » 10. aug 2009, 11:17

Jamen tillykke tillykke og det til alle der deltog. Bare det at stille op til adrenalin pumpning er stor synes jeg.
Flabede Brian mente jo også at dampmaskinen burde stille op og den ville have rimelige chancer hvid den blev "vægttunet" :cuss:

Lykkemark

ROMMEL

Næh Brian for at blive

Indlægaf ROMMEL » 10. aug 2009, 11:29

Næh Brian for at blive medlem i ACC skal man være fyldt 18 år og kunne stave og ikke være hånlig eller udvise manglene respekt for andre medlemmer. så du kommer nok aldrig i betragtning som klubmedlem :-))) (optagelses kravene var andeledes da jeg meldte mig ind) :-))) ang. race'et så kan vi jo ikke stole på tidstagningen det er jo dig der har sat det op :-))) og jeg løb tør for gas og manglede kardan'en + for lidt luft i højre forhjul,
samtidig løb jeg også tør for dårlige undskyldninger MEN et lille bitte tillykke kan du da godt få, man er vel large. :-))) godt kørt Mvh.Rommel

John #817

Næh Brian for at blive

Indlægaf John #817 » 10. aug 2009, 12:05

Næh Brian for at blive medlem i ACC skal man være fyldt 18 år og kunne stave og ikke være hånlig eller udvise manglene respekt for andre medlemmer. så du kommer nok aldrig i betragtning som klubmedlem :-))) (optagelses kravene var andeledes da jeg meldte mig ind) :-))) ang. race'et så kan vi jo ikke stole på tidstagningen det er jo dig der har sat det op :-))) og jeg løb tør for gas og manglede kardan'en + for lidt luft i højre forhjul,
samtidig løb jeg også tør for dårlige undskyldninger MEN et lille bitte tillykke kan du da godt få, man er vel large. :-))) godt kørt Mvh.Rommel

Shit, så kan jeg heller ikke være med :-)

kowa #284

Der skal da også et

Indlægaf kowa #284 » 10. aug 2009, 17:40

Der skal da også et tillykke til Christian der kom under 8 sek flot kørt, så taler vi ikke om da du så rødt :rofl::rofl:

Kowa

Tilbage til "Snak / off topic"