Personefterlysning

Alm. snak
erik1303

Personefterlysning

Indlægaf erik1303 » 9. aug 2009, 09:55

Ved sidste uges træf i Meløse ( Cruise´n meet ) faldt jeg i snak med en gut der var meget interesseret i mit Cross-Fire indsprøjtning.
Han roder med og monterer indspr. hver dag, forhåbentligt noget der er bedre end mit, og han vidste også alt om air-con, samt min TH 700 gearkasse.
Men som det ofte går når snakken går over stok og sten, fik jeg desværre ikke hans tlf.nr.
De eneste oplysninger jeg har er at han er fra Rødovre, mekaniker og kører i en Chev. Caprice hver dag.
Så nu må der være nogle klokker der ringer, for nogen må da kende ham.

God jagt.

Erik 25142653

John #817

Ved sidste uges træf i

Indlægaf John #817 » 9. aug 2009, 10:16

Ved sidste uges træf i Meløse ( Cruise´n meet ) faldt jeg i snak med en gut der var meget interesseret i mit Cross-Fire indsprøjtning.
Han roder med og monterer indspr. hver dag, forhåbentligt noget der er bedre end mit, og han vidste også alt om air-con, samt min TH 700 gearkasse.
Men som det ofte går når snakken går over stok og sten, fik jeg desværre ikke hans tlf.nr.
De eneste oplysninger jeg har er at han er fra Rødovre, mekaniker og kører i en Chev. Caprice hver dag.
Så nu må der være nogle klokker der ringer, for nogen må da kende ham.

God jagt.

Erik 25142653

Hej,
Jeg vil da meget gerne høre hvad du har tilsalg !!!!

/John

erik1303

Så vidt jeg er orienteret

Indlægaf erik1303 » 9. aug 2009, 13:47

Så vidt jeg er orienteret har jeg da ikke noget til salg, men igen alt er til salg hvis prisen er rigtig.
Og til John 817, det indspr. anlæg jeg har monteret på min 82´er det standardmonterede Cross-Fire, og det er bestemt ikke det sidste nye, tværtimod. Gutten var bare interes. i at se mit system, hvordan det virker.
Der er flere eksempler på at de er bygget om til karburator, for ca. 10000,-,
men gutten jeg talte med monterer nyt indspr. system og justerer ind, komplet køreklar for ca. 19000,- , og det virker.
Så ham må vi have støvet op.

Erik

John #817

Ok :-) Jeg tror det kunne

Indlægaf John #817 » 9. aug 2009, 14:22

Ok :-)

Jeg tror det kunne være ham her "V8Hungry"
Hvis du går ind på www.smallblock.dk og finder tråden "TPI Chevy SB motor" vil du kunne skrive til ham der.

Hvis det ikke er ham, er V8Hungry meget dygtig i TPI/chevy indsprøjtningsanlæg. (og hans bil er en Chevy Caprice :-)

erik1303

Jamen der er jo ikke

Indlægaf erik1303 » 9. aug 2009, 14:41

Jamen der er jo ikke et øje tørt, det er lige præcis ham, og han hedder Troels, og har værksted i KBH. området.
Han har også alt i måleudstyr o.lign, og er ovenikøbet flink at snakke med.

Så jeg bukker og skraber som tak for hjælpen.

Erik

Tilbage til "Generelt forum"