Årets medlem.
Er der lavet en fejl her ? er det Brian Petersen eller som afbilledet Ib der er årets medlem.
Tommy.
CCD nyt
Teksten siger Brian, og Brian
Teksten siger Brian, og Brian er på billedet med noget vand i hånden...
Det var åbenbart det pæneste billede i arkivet af Brian:)
Det var åbenbart det pæneste billede i arkivet af Brian:)
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Mysterium nr. 2 kunne være: Ifølge
Mysterium nr. 2 kunne være:
Ifølge bladet skulle jeg have vundet prisen for bedste indlæg i CCD-nyt 2/2009, men jeg mener ikke at jeg skrev nogen artikel til dén udgivelse...
...såå, hvem er mon den heldige retmæssige vinder ? :Chevy_anim:
Ifølge bladet skulle jeg have vundet prisen for bedste indlæg i CCD-nyt 2/2009, men jeg mener ikke at jeg skrev nogen artikel til dén udgivelse...
...såå, hvem er mon den heldige retmæssige vinder ? :Chevy_anim:
Æhmmmm Tommy:willy_nilly: Brian er Brian
Æhmmmm Tommy:willy_nilly: Brian er Brian på billedet som er Brian i teksten, gisp.
Anders, der er jo sket en sætternisse fejl her, Det er naturligvis Christian der skal belønnes fra Blad nr 2.
Men jeg er da glad for at der er noget respons, hvis man så iøvrigt ville være så venlig at skrive nogle indlæg til bladet så der kan komme noget lødigt indhold så ville det jo være helt fantastisk.
Lykkemark
Anders, der er jo sket en sætternisse fejl her, Det er naturligvis Christian der skal belønnes fra Blad nr 2.
Men jeg er da glad for at der er noget respons, hvis man så iøvrigt ville være så venlig at skrive nogle indlæg til bladet så der kan komme noget lødigt indhold så ville det jo være helt fantastisk.
Lykkemark
Det kan jo være meget
Det kan jo være meget sværet at se mig på dette billede, da jeg har været på kur, men hvis i kikker på vandflaskerne og så lidt til højre, vil i se en streg og det er lille mig :party1::respekt:
Brian
Brian
-
Hvor er I heldige, at
Hvor er I heldige, at I allerede har modtaget bladet. Det er ikke nået frem hos mig i Gentofte endnu. Jeg kan heller ikke finde det som elektronisk fil på hjemmesiden eller på redaktørens FTP-site. Er vi holdt op med at lægge det ud der?
Vettehilsen
Claus
Vettehilsen
Claus
-
Det var vist kun d.
Det var vist kun d. 16/7 og på Frederiksberg, at posten strejkede. Har selv fået normal post de seneste dage, blot ikke CCD-Nyt. Hvornår udkom bladet?
Vettehilsen
Claus
Vettehilsen
Claus
Ups. jeg troede det var
Ups. jeg troede det var en i en Corvette der fik prisen og ikke en vandbærer man ikke kan se.
Tommy.
Tommy.
-
Og så en lille opfordring...!
Og så en lille opfordring...! Jeg har sat et mål for mig selv, at skrive et indlæg til CCD-Nyt pr. år, Jeg siger ikke at alle skal gøre det samme. Men skriv et eller andet..... Små pudsige historier, tekniske artikler med gode billeder, hvad som helst.
Bladet er fyldt med nyttig information, men jeg synes stadig der mangler nogle medlemsartikler.
Jeg læser gerne korrektur hvis det er det der skal til!
Christian
Bladet er fyldt med nyttig information, men jeg synes stadig der mangler nogle medlemsartikler.
Jeg læser gerne korrektur hvis det er det der skal til!
Christian