Som lovet vender jeg tilbage med en melding om de nye potter jeg ville montere. Og det er heldigvis meget positivt, da den eftertragtede "traktorlyd" er tilstede.
Og det er såmænd et par standard turbo-potter fra Lynegaard i Køge i 2,5".
Lækker tomgangslyd, og tilpas bulder og brag bagud, og tænk til 398,- pr. stk. -10% rabat til CCD medlemmer, så det kan da ikke gøres billigere.
M.H.T. dumme rim har jeg før skrevet et indlæg, så nu må i forberede jer på en rigtig "gyser".
Mit første ide var "TIL HVERDAG OG FEST V8 ER BEDST", det er blevet justeret til "TIL HVERDAG OG FEST CORVETTE ER BEDST". Den streamer kører jeg selv med i bagruden.
Så er det lige at "lyset" kom til mig en dag i garagen, så der kom lige et par rim mere. Hvad med "ER DER NOGET DU SKAL NÅ, LAD MUSTANGEN STÅ".
Eller en fra idag "UNDGÅ STRESS OG JAG, KØR CORVETTE HVER DAG".
Min kære frue gennem 29 år, som jo nok kender mig bedre end de fleste, ryster på hovedet og mener ikke at jeg skal opgive mit normale job for at leve af disse rim. Og det er jo nok rigtigt, men vi har jo alle vores drømme.
Og iøvrigt kan disse rim jo bruges på de fleste bilmærker.
Erik
fed lyd og dumme rim
Som lovet vender jeg tilbage
Som lovet vender jeg tilbage med en melding om de nye potter jeg ville montere. Og det er heldigvis meget positivt, da den eftertragtede "traktorlyd" er tilstede.
Og det er såmænd et par standard turbo-potter fra Lynegaard i Køge i 2,5".
Lækker tomgangslyd, og tilpas bulder og brag bagud, og tænk til 398,- pr. stk. -10% rabat til CCD medlemmer, så det kan da ikke gøres billigere.
M.H.T. dumme rim har jeg før skrevet et indlæg, så nu må i forberede jer på en rigtig "gyser".
Mit første ide var "TIL HVERDAG OG FEST V8 ER BEDST", det er blevet justeret til "TIL HVERDAG OG FEST CORVETTE ER BEDST". Den streamer kører jeg selv med i bagruden.
Så er det lige at "lyset" kom til mig en dag i garagen, så der kom lige et par rim mere. Hvad med "ER DER NOGET DU SKAL NÅ, LAD MUSTANGEN STÅ".
Eller en fra idag "UNDGÅ STRESS OG JAG, KØR CORVETTE HVER DAG".
Min kære frue gennem 29 år, som jo nok kender mig bedre end de fleste, ryster på hovedet og mener ikke at jeg skal opgive mit normale job for at leve af disse rim. Og det er jo nok rigtigt, men vi har jo alle vores drømme.
Og iøvrigt kan disse rim jo bruges på de fleste bilmærker.
Erik
Hej Erik,
Vil du ikke oploade et par billeder af dine nye potter, når de sidder på bilen?
/John
Hej Erik, Vil du ikke oploade
Hej Erik,
Vil du ikke oploade et par billeder af dine nye potter, når de sidder på bilen?
/John
Jamen jeg skal da prøve at fikse et par billeder, da der kommer en corvette kollega imorgen, der skal have serviceret hans 69´er, og han har prøvet det med billeder før, jeg har opgivet at finde ud af det.
Men iøvrigt et det et par standardpotter, helt magen de originale ovale corvette, og ca. 1/2 m lange.
:cool: Hej Erik Jeg vil
:cool: Hej Erik
Jeg vil gerne bruge et af dine rim til en streamer i bagruden
på min C3.
Har du flere eller skal jeg selv få den lavet.
Edel 1090
Nej jeg fik kun lavet et par prøver, og dem jeg havde foreslået ville han ikke bruge, og fandt selv på et godt lay-out, og den købte jeg med det samme.
Da de fleste af os kender en "skiltepusher", er det jo nok nemmest at bruge dem, så bare fyr løs, og så kan man selv bestemme skrift og typer, men ellers kan jeg da godt spørge min ved lejlighed.
Foriøvrigt må det med billeder af potter vente lidt, til Brandmand 1 og jeg får tid, det med det mindre service igår havde pludseligt taget 6 timer.
Erik