Nogen Corvette ejere på eller omkring Amager?

Alm. snak
ngendk

Nogen Corvette ejere på eller omkring Amager?

Indlægaf ngendk » 23. jun 2009, 14:57

Jeg sad bare og tænkte over om der var nogen her og omkring amager?
Og om der er nogle aktiviteter. Jeg har ret travlt med arbejde på hverdage men ville gerne ud og røre mig lidt i weekenden.

- Har kørt en del i dytten efter jeg købte den sidste år, men det er efterhånden lidt kedeligt altid at køre alene :)

Kunne være fint at få lidt viden omkring hvad der sker i og omkring Kbh så man måske kunne møde nogle af jer andre Corvette elskere.

mvh
Andreas
(http://www.facebook.com/ngendk)

Rene Scholtz

Ja vi er et par

Indlægaf Rene Scholtz » 23. jun 2009, 18:49

Ja vi er et par stykker. Jeg køre til 25 års jubilæum Fredag ca.kl 14 fra Ryumgårdsvej
Rene

moesgaard-990

Spontanmøde

Indlægaf moesgaard-990 » 29. jun 2009, 22:58

Hej Andreas
Hvis vejret er godt på søndag køre jeg til Roskilde Havn.
Jeg har forstået, at man ikke rigtigt mødes på café Jorden Rundt og laver samkørsel derfra, så hvis du har lyst kan vi mødes hos mig - jeg bor tæt på motorvejen.
Du kan bare ringe!
MVH #846 Christian Moesgaard

ngendk

Hej Andreas Hvis vejret er godt

Indlægaf ngendk » 1. jul 2009, 08:19

Hej Andreas
Hvis vejret er godt på søndag køre jeg til Roskilde Havn.
Jeg har forstået, at man ikke rigtigt mødes på café Jorden Rundt og laver samkørsel derfra, så hvis du har lyst kan vi mødes hos mig - jeg bor tæt på motorvejen.
Du kan bare ringe!
MVH #846 Christian Moesgaard

Hej Christian

Nu er jeg selvfølgelig lige i jylland på arbejde her i weekenden. Og i næste uge går det to uger til frankrig på den første sommerferie i 4 år :D

Men jeg er helt frisk på at mødes til et mini-træf i slutningen af juli!

Piet

Hvis du har mod på

Indlægaf Piet » 1. jul 2009, 09:37

Hvis du har mod på at tage en tur til Roskilde så er der hver Torsdag aften møde på Roskilde havn, her samles typisk omkring 100 biler hvis vejret er godt

De første ankommer omkring kl 18.00 og de sidste kører omkring kl 21.00
Det er alle slags ældre/special biler men amerikaner biler er ofte dominerende i antal, stemningen er hyggelig og helt uformel, det er et godt udgangspunkt for at møde ligesindede og knytte kontakter.

se evt mere her

www.youngtimer.dk

Lykkemark

Andreas Når nu du alligevel har

Indlægaf Lykkemark » 1. jul 2009, 10:15

Andreas

Når nu du alligevel har drejet startnøglen, så kunne du jo også overveje onsdagstræffet på Marielyst, du kører bare helt gennem byen og ud til Kjørups Kro, der kommer i reglen et halvt hundredere biler med US jern i overtal (og Corvette i flertal).
Marielyst og Amagerbrogade er jo på mange måder meget ens så du vil hurtigt føle dig hjemme.

Lykkemark

(udmeldt) Henrik Berg

Hej Andreas Der er stadigvæk

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 1. jul 2009, 15:35

Hej Andreas

Der er stadigvæk plads på en tur til Bornholm 5 dage super fed ferie med Corvetter og en masse hygge. Datoen er 23 til d. 27.06.09
mvh
Henrik:seeya::rofl:

Padk

Hej Andreas Der er stadigvæk

Indlægaf Padk » 1. jul 2009, 15:41

Hej Andreas

Der er stadigvæk plads på en tur til Bornholm 5 dage super fed ferie med Corvetter og en masse hygge. Datoen er 23 til d. 27.06.09
mvh
Henrik:seeya::rofl:

Hej Henrik.

Mener du ikke i 7. måned - Juli??

Vh
Padkær

usa1#137-841

Hej Henrik. Mener du ikke

Indlægaf usa1#137-841 » 1. jul 2009, 16:59

Hej Henrik.

Mener du ikke i 7. måned - Juli??

Vh
Padkær

Henrik er sikkert bare lidt rundtosset efter det kæmpearbejde han udførte sammen med Københavnergruppen i Week-enden.:thumbs:
Jo det er selvfølgelig i 7 måned han mener og tro mig, når vi kommer hjem fra Bornholm og fortæller om hvor fedt det var, så er der en masse der ærgrer sig over at de ikke tog med.:banghead::banghead::banghead:
Det bliver bare den fedeste oplevelse.:cheers2:
Stort set ALLE der var med sidste år, skal bare med igen.:hurray:

Hilsen Flemming.:driving:

Michael

Andreas Når nu du alligevel har

Indlægaf Michael » 1. jul 2009, 21:17

Andreas

Når nu du alligevel har drejet startnøglen, så kunne du jo også overveje onsdagstræffet på Marielyst, du kører bare helt gennem byen og ud til Kjørups Kro, der kommer i reglen et halvt hundredere biler med US jern i overtal (og Corvette i flertal).
Marielyst og Amagerbrogade er jo på mange måder meget ens så du vil hurtigt føle dig hjemme.

Lykkemark

:confused: Kjørups kro.... Hvor ligger den lige??:driving:

Tilbage til "Generelt forum"