også en tak fra djursland.
Af sjællænder at værer var det et god træf i rigtige flotte og perfekte
rammer såå stor tillykke.
Jahh vi jyder ved jo nok mest om traktorer ,men vi synger dælme bedre
end sjællænderne.
mvh Lene og Ulrik
Jubilærumstræf
Det var ik så ring
Det var ik så ring det træf. en af grundene til at vi ikke kunne besvare alle spørgsmålene var nok at vi ikke havde en fynbo med på holdet. !!!!!!!
og efter den røgbombe der kom under vetten ved ankomst, og de 2 feltsenge der var på værelset, kan vi jo nok ikke forvente større standard fra køvenhavenere, :grouphug: Godt træf drenge. vi ses på bornholm.
og efter den røgbombe der kom under vetten ved ankomst, og de 2 feltsenge der var på værelset, kan vi jo nok ikke forvente større standard fra køvenhavenere, :grouphug: Godt træf drenge. vi ses på bornholm.
Efter at have hilst og
Efter at have hilst og set en del af jer - er jeg nu overbevist om at jeg må være det yngste medlem med en bil i klubben ;)
Med mindre du er født i et skudår, er det ej sandt..:seeya:
Godt i havde et fedt træf!
Nu vil jeg gå ned på stranden i Pensacola Florida igen...:sifone:
Jeg fik desværre ikke holdt
Jeg fik desværre ikke holdt min "formandsvelkomsttale" andet end bla bla boingg. Gulvet forsvandt under mig, og jeg troede at det var "tikkeren" igen.
Søndag morgen fik "Fru Lykkemark" overtalt mig til at tænke mig om, og vi kørte til Næstved Sygehus. Der blev jeg indlagt med detsamme, og gastroopereret ved aftentide, efter noget fotografering og prøver.
Nu skal jeg så hvile mig nogle dage, så skulle jeg fungere igen.
Stort tak til "Københavnergruppen" og tak til alle deltagende.
Lykkemark
ps. skulle nogen have lyst til at "lege mig", så gå ud og skru hovedet af telefonbruseren og slug resten helt ned i mavesækken, og så forestil jer hvilke værktøjer der kan sendes den vej gennem slangen, og du er ikke bedøvet.
Søndag morgen fik "Fru Lykkemark" overtalt mig til at tænke mig om, og vi kørte til Næstved Sygehus. Der blev jeg indlagt med detsamme, og gastroopereret ved aftentide, efter noget fotografering og prøver.
Nu skal jeg så hvile mig nogle dage, så skulle jeg fungere igen.
Stort tak til "Københavnergruppen" og tak til alle deltagende.
Lykkemark
ps. skulle nogen have lyst til at "lege mig", så gå ud og skru hovedet af telefonbruseren og slug resten helt ned i mavesækken, og så forestil jer hvilke værktøjer der kan sendes den vej gennem slangen, og du er ikke bedøvet.
-
God bedring
Det var sandelig en trist oplevelse, du fik dig der, Bent. Jeg ønsker dig rigtig god bedring og håber du hurtigt kommer oven vande igen, uden mén!
Mange venlige hilsner
Claus
Mange venlige hilsner
Claus
Behøver man sige andet en
Behøver man sige andet en tusinde tak til alle arrangørerne. Det var alle pengene værd. :seeya::):)
Hilsen fra
Kim G
Hilsen fra
Kim G
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Hallo:) Tak for en fed weekend:party::cheers2: og
Hallo:)