Jubilærumstræf

Alm. snak
moesgaard-990

Jubilærumstræf

Indlægaf moesgaard-990 » 28. jun 2009, 21:36

Tak for et vel gennemført jubilærumstræf. Tak til alle de der var med til at få arrangementet så vel gennemført.
Bente og jeg havde en fed week-end, der var jo alt hvad hjertet kunne begære - underholdningen og maden var i top.
Endnu en gang tak - vi ses på Bornholm!
Bente og Christian.

Skallerup#232

Vi takker også for en

Indlægaf Skallerup#232 » 29. jun 2009, 06:46

Vi takker også for en rigtig fed tur, et virkeligt godt arrangengement i nogen helt fantastiske omgivelser, ærgeligt vi skulle videre lørdag, men vi havde en forrygende fredag.!

PS. Husk at tjekke jeres frostpropper.. Vores sprang, grundet tærring, da vi var på vej til KBH Lørdag.. Men en spidset træpind kan afhjælpe meget..!! :O)

Hilsener fra familien Skallerup.

Edel

:cheers2: Vi takker også for

Indlægaf Edel » 29. jun 2009, 07:50

:cheers2: Vi takker også for et gennemført arrangement. Per og jeg havde en forrygende week-end med god underholdning og mad. Vi takker endnu en gang til arrangøerne for et gennemført Jubilærum.
Edel & Per:hurray: :party:

(udmeldt) Indy1978

vi kan kun tilslutte os

Indlægaf (udmeldt) Indy1978 » 29. jun 2009, 08:09

vi kan kun tilslutte os ovenstående. Fed weekend og dejligt selskab.
Edel check jeres sms...:seeya:

Brugeravatar
Anders #258
Geografisk sted: Skælskør

... med fare for ikke

Indlægaf Anders #258 » 29. jun 2009, 08:25

... med fare for ikke at skrive noget nyt... :sifone: ...- men også herfra en stor tak til jer der har brugt rigtig lang tid på at forberede dét vi andre nyder og fortærer på én weekend. Tit husker man kun de fede biler, den gode mad, musikken der bare rykkede (...selvom der var god plads på dansegulvet...) og så selvfølgelig alle de mennesker man møder, som normalt kun er et brugernavn på forum...- men vi må ikke glemme jer: :respekt:

Samtidig var omgivelserne særdeles velvalgt - kombinationen af de mange pladser og plæner fyldt til bristepunktet med vetter var bare rigtig god, og så er Sørup i sig selv en god baggrundsramme, når bilerne er parkeret.

...så dét kan siges så enkelt: TAK :coolgleamA:

Allan#623

Vi kan kun tilslutte os

Indlægaf Allan#623 » 29. jun 2009, 08:45

Vi kan kun tilslutte os ovenstående, tusind tak for en fantastisk week-end
det kunne ikke gøres meget bedre:respekt::respekt:
Hilsen Lone og Allan #623

ngendk

Var kun "med på en

Indlægaf ngendk » 29. jun 2009, 11:21

Var kun "med på en kigger" om fredagen - men fedt at se alle bilerne, lækkert arrangement og søde mennesker! Måtte desværre smutte tidligt da min pollen allergi spadsede fuldstændig ud (hvilket den ellers aldrig gør - der må have været noget i græsset eller træerne).
Efter at have hilst og set en del af jer - er jeg nu overbevist om at jeg må være det yngste medlem med en bil i klubben ;)

Til gengæld så havde jeg en fantastisk tur hjem da min A/C kompressor pludselig satte sig fast mit på Ringsted landevej. Gamle lort :D

Lidt billeder dernede fra:

Roald #606

Var kun "med på en

Indlægaf Roald #606 » 29. jun 2009, 12:22

Var kun "med på en kigger" om fredagen - men fedt at se alle bilerne, lækkert arrangement og søde mennesker!

Enig, jeg var også kun forbi et par timer fredag, men det så ud til at blive starten på et ganske fremragende træf, vejret var nu heller ikke helt ringe :coolgleamA:

Efter at have hilst og set en del af jer - er jeg nu overbevist om at jeg må være det yngste medlem med en bil i klubben ;)

betyder det at de andre medlemmer er gamle eller du er ung? :biggrinjester:

Til gengæld så havde jeg en fantastisk tur hjem da min A/C kompressor pludselig satte sig fast mit på Ringsted landevej. Gamle lort :D

vi havde den modsatte oplevelse - vi kunne ikke slå kompressoren fra. Det var en kølig tur hjem:)

ngendk

vi havde den modsatte oplevelse

Indlægaf ngendk » 29. jun 2009, 12:33

vi havde den modsatte oplevelse - vi kunne ikke slå kompressoren fra. Det var en kølig tur hjem:)

Jeg fik et shock da motoren pludselig begyndte at hyle som en stukken gris, har aldrig hørt noget lign. før - har lige sat ny kilerem på og havde ikke andet end et par nøgler til at skære remmen over med :toetap05:
Heldigvis så satte den kompressoren i "frigear" da jeg pillede strømmen fra den så jeg kunne fortsætte uden mere piveri fra motorrummet.

Mht. alder så kan jeg da sige så meget at bilen er 8 år ældre end mig selv. :D

usa1#137-841

Stor tak til Københavnergruppen.:respekt: Det var

Indlægaf usa1#137-841 » 29. jun 2009, 14:25

Stor tak til Københavnergruppen.:respekt:
Det var et rigtig godt arrangement i der havde lavet:party:
Jeg syntes dog at det er utroligt, så lidt Jyderne ved om Corvetter:cheers2:Haha.

Vette hilsen
Grethe og Flemming.

Vi glæder og til Bornholm.:seeya:

Tilbage til "Generelt forum"