Hjem fra Le Mans.

Alm. snak
usa1#137-841

Hjem fra Le Mans.

Indlægaf usa1#137-841 » 16. jun 2009, 08:36

Sikke en fed tur:auto:
1. Jan Magnussen vandt.:hurray::hurray::hurray:
2. De tre holdkammerater fra Le Mans 2007 hvor min bil er fra,
Ron Fellows, Johnny O`Connell og Jan Magnussen besøgte
Corvettelejren og satte deres autografer på undersiden af
min kølerhjelm.:willy_nilly::willy_nilly::willy_nilly:
3. Vi var nogle CCD folk der fik en runde på banen i vore egne biler.:streger::streger::streger::streger::streger:
4. Vi var 4 CCD folk der fik pokaler med hjem.:party:

Vi kan ikke rigtig få armene ned og smilet væk.:party1::smilielol5::smilielol5:

Hilsen Flemming.

John #817

Ja Le Mans 2009 var

Indlægaf John #817 » 16. jun 2009, 13:52

Ja Le Mans 2009 var godt, fint vejr, MASSER af folk fra Danmark......

http://www.youtube.com/watch?v=Tiemdn_y72A

C4JOY1

hjem fra Le mans

Indlægaf C4JOY1 » 16. jun 2009, 18:38

Hej Alle
Så er C4JOY1 også kommet hjem, det er gået glat og alle skal have en tak for den hjælp og støtte der blevet ydet undervejs, det er sjovt at se i denne klub, er der hjælp at hente når det kniber. Tak til Claus Juul for den hurtige reaktion med at skaffe et nyt baghjulsleje og til Claus Liljedahl + hans mekaniker Jan, der ikke var til at vriste væk fra bagtøjet, før det var skilt ad og klar til det nye leje. Tak til alle supporterne for alle de gode råd da jeg lå og samlede hjullejet igen, hvad skulle jeg dog havde gjort uden jer. Det har været en rigtig god tur, med så mange oplevelser at dem derhejmme tror vi er fyldt med løgn. Lad os håbe på at der bliver en ny tur til næste år.
hjertelig hilsen
Leif

KLarsen

DET VAR EN FANTASTISK TUR...

Indlægaf KLarsen » 16. jun 2009, 19:27

DET VAR EN FANTASTISK TUR... vi har ikke fået armene ned endnu herhjemme

Min Z06'er fik Ron fellows autograf på det røde ventildæksel :respekt:

En tur på Leman banen var stort, særligt hvor vi kører forbi tribunerne med tilskuer med fuld skrue :streger: .... det var så fantastisk

Fedt at hører lyden fra Corvetten C6R når man ligger i telt 30 m fra banen :hurray:

Tusinde tak til Leif der styrede tropperne :)

Vi er klar til næste år, hvis Corvette stiller op

Kasper og Ulla

(udmeldt) Jesper Krarup

Hej John, Leif eller hvem

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 16. jun 2009, 20:43

Hej John, Leif eller hvem der nu var kørende i den hvide bigblock (?) på billedet.

Min kører 4,5 km/liter - hvad løb det op i, at køre sådan en bil ned til LeMans???

Kim G

Først en stor tak til

Indlægaf Kim G » 16. jun 2009, 23:31

Først en stor tak til Leif for at stille sig til rådighed med informationer råd og vejledning før og under turen.

Ja armene kommer bestemt ikke ned foreløbig. Sikken en tur kan ikke beskrives men skal opleves. At deltage i Drivers parade sammen med claus - se de mange fantastiske biler der aldrig dukker op i danmark, at køre show tur på 3 km gennem Le Mans centrum med en tætpakket folkemasse skal opleves. Møde og snakke med en afslappet Jan Magnussen der mindre en 24 timer før start giver sig tid til en snak var også helt specielt.

Bliver der tur til næste år er jeg helt sikker med igen.

Og til sidst en stor tak til alle der deltog for rigtig godt kammeratskab, sammenhold og samvær.

Vi ses til sommertræffet.

Mange hilsener fra

Kim og Joachim
De bedste hilsener
Kim #725

Lykkemark

Ja, jeg vil også have

Indlægaf Lykkemark » 16. jun 2009, 23:56

Ja, jeg vil også have lov til at sige tak for endnu et fantastisk Le Mans.

Jeg har ingen faktisk anelse om hvad det vil sige at være i Corvette lejren, jeg kan kun læse og gætte, jeg er på K-Camp'en og den lader ikke Roskilde/allemulige andre festival'er meget tilbage, det er mænd når de er (i en hel del tilfælde)allerværst.

Se da i kørende arriverede torsdag eller fredag, da var jeg allerede ankommet onsdag morgen klokken 10.00 til K-camp'en, himlen var grå og regnen begyndte en times tid efter, og da så det sådan ud på vej til banen:

Men glad og fro var man, for man havde jo oplevet 2007, hvor det bare regnede hele tiden.

Man havde fået sit letgenkendelige telt, i personlig udgave:

Oven i købet nummer 22 heldige mig. Så når jeg kommer hjem fra "lagkagekast" så hopper man da bare ind i:

Men det blev jo bedre vejr og konferencer på højt plan blev afholdt, naturligvis på klimamæssigt forsvarligt plan, her var emnet: Skygge til øl (tak til Søren, Mureren, Kim, Den Sorte Mand, Kim's bror alt ialt holdet fra Kværndrup Kro for ´rigtigt godt sammenhold fra sidste år)

Jo Jo alle kørere var i det store festtelt til 1500 mennesker minimum (som set på tv) og Hr McNish fra Audi udtalte som følger: "Skal man erobre en dansk kvinde skal det være under Le Mans, for der er alle Danske mænd på Le Mans"
Den sætning kan man så tænke lidt over, og spørge sig selv hvorfor er Le Mans så populær ? Hvem ved i virkeligheden hvad der gemmer sig bag "Radical A.E.R. ?

Jeg ville jo gerne have gået ned til VetteCamp'en, jeg var vel også godt på vej
men på vejen og det ligger faktisk lige i midten: "Den Engelske Lejr" og deres ubønhørlige krav på brændere og pludselig ser man et hovede fra forrige år (som man ikke aner hvad hedder og vice versa) ja så går tiden i stå igen:

Photobucket"/>

Vores røde ven her bar et kors hvor der stod at Formel 1 var afgået ved døden. Han fik en spand vand med et par kænpe vandpistoler, og så var den klaret.

Trafikken blev tættere:

Photobucket"/>

Jeg må i ærlighedens klare lys tilstå, at jeg ikke fik nogen autografer (da de blev uddelt sov jeg), jeg holder meget af natten på banen.

Det var en rigtig dejlig tur, og at høre Vetter'nes brølen var fint, normalt var de fulgt af Spykernes ditto, hvad skal vi så lytte til ?

Kan Lam'bo en klare mere end een omgang ?

Skal Le Mans bare være "Hiv i kattehalen" eller "den døde Nilfisk" ?

Nu kan Hr Halvorsen måske få solgt sin ESSEX Porche Spyder og det var jo ikke så ringe i disse tider.

I K-teltet var sagen klar:

Vi må fortsætte vore konferencer i 2010 og så tage den derfra, for denne skal slås:

Photobucket"/>

Kram

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"