DMI siger Le Mans Lørdag:Sol og skyfrit 23 grader, vind 3 s/m 14 grader om natten,:hurray: lad os håbe at det holder.
Vi ses dernede.:party::party::party:
Hilsen Flemming.
Sol på Le Mans
jubii lyder godt ses
jubii lyder godt
ses dernede til lagkage :cheers2: og sol :streger::streger::streger:
Mvh Kurt T H
ses dernede til lagkage :cheers2: og sol :streger::streger::streger:
Mvh Kurt T H
Det lyder godt Flemming, glæder
Det lyder godt Flemming, glæder mig til at møde jer på Le Mans. :party1::party1::party1::party1: :beatdeadhorse5::party: Per.
Kan I nu køre pænt
Kan I nu køre pænt og ordentligt og opføre jer på bedste ædruelige vis således at i kan være nydelige danske ambassadører for vor klub.
Jeg lader mig transportere mod Le Mans allerede i morgen tirsdag klokken 12, incognito til K rejsers-Camp.
Det bliver fedt:party:
Lykkemark
Jeg lader mig transportere mod Le Mans allerede i morgen tirsdag klokken 12, incognito til K rejsers-Camp.
Det bliver fedt:party:
Lykkemark
Vi er ved at være
Vi er ved at være så klar... :party:
Vi ses
Kasper og Ulla
Vi ses
Kasper og Ulla
Regn
For spændingens skyld syntes jeg nu at det er ok der ligger en trusel om regn kl 8 søndag morgen.
Det bliver så cool :cool:
Stod op kl. 530 bare fordi jeg idag har prøveplader på min bil, og skal ud og lege med mit Action camera, for første gang.
Det bliver så cool :cool:
Stod op kl. 530 bare fordi jeg idag har prøveplader på min bil, og skal ud og lege med mit Action camera, for første gang.
-
Hav en rigtig god tur
Hav en rigtig god tur rødder... Jeg er SLET IKKE misundelig... Hils Jan og "Jake" fra mig.. :)
Hilsen Skallerup.
Hilsen Skallerup.
Nyd nu C6r bilerne! Det
Nyd nu C6r bilerne! Det er sidste gang corvette racing stiller op i GT1.
Jeg misunder dem der skal høre en C6r GT1 for første gang!
Mht til konkurrencen. Mon ikke Corvette tager den sidste pokal i den noget tyndt besatte GT1 Klasse....
Der er kun 2 andre biler end de 4 Corvetter tilmeldt.
En Privat AM DB9R, men sådan "la la" chancer
En lamborghini murcielago GTR - Løbets fedeste bil IMO! Fantastisk lyd! Men helt uden vinder chancer!
Go tur til jer alle!!!:streger:
Ps. Hvis der falder en diffuser af en af Pescarolo bilerne, så kender i IKKE mig....:willy_nilly:
Mht til konkurrencen. Mon ikke Corvette tager den sidste pokal i den noget tyndt besatte GT1 Klasse....
Der er kun 2 andre biler end de 4 Corvetter tilmeldt.
En Privat AM DB9R, men sådan "la la" chancer
En lamborghini murcielago GTR - Løbets fedeste bil IMO! Fantastisk lyd! Men helt uden vinder chancer!
Go tur til jer alle!!!:streger:
Ps. Hvis der falder en diffuser af en af Pescarolo bilerne, så kender i IKKE mig....:willy_nilly:
-
Nyd nu C6r bilerne! Det
Nyd nu C6r bilerne! Det er sidste gang corvette racing stiller op i GT1.
Ja tak, lillebror har allerede ringet hjem fra le man og holdt telefonen mod banen :bigear: mens sådan C6R fløj forbi. Jeg er jo heller ikke ret misundelig på dem der er dernede:D
Ja tak, lillebror har allerede
Ja tak, lillebror har allerede ringet hjem fra le man og holdt telefonen mod banen :bigear: mens sådan C6R fløj forbi. Jeg er jo heller ikke ret misundelig på dem der er dernede:D
Sådan er det at blive far, så må man blive hjemme, men det er jo også hyggeligt :rofl: