Jeg har en lille ting med bilen eller stor måske....:willy_nilly:
Jeg har lagt mærke til når vi kører, at bilen trækker til højre når jeg slipper rattet, jeg har for nylig fået monteret en ny sereostyring ting da denne var itu,er det sporing eller noget helt andet der skal justeres ?????
kørerindskaber...
-
En lille note.. Ofte kan det
En lille note..
Ofte kan det være vejens hældning, idet de fleste veje af anlagt så vandet løber væk fra midterlinierne og ud til siden.... Det har ihvertfald snydt mig et par gange..
Mvh.
Ofte kan det være vejens hældning, idet de fleste veje af anlagt så vandet løber væk fra midterlinierne og ud til siden.... Det har ihvertfald snydt mig et par gange..
Mvh.
For tre år siden havde
For tre år siden havde jeg det eksakt samme problem med en spritny (efter min opfattelse meget dyr bil) og det viste sig at den skulle på værksted og spores. Så skal man sidde og "holde imod" hele tiden, så er det nok der hunden er begravet.
Lykkemark
Lykkemark
Hej Er det kun når konen
Hej
Er det kun når konen er med da du skriver" når vi er ude og køre" den trækker til højre?Hi-hi:thumbs:
Jørn
Er det kun når konen er med da du skriver" når vi er ude og køre" den trækker til højre?Hi-hi:thumbs:
Jørn
Har lige været på værksted
Har lige været på værksted med samme problem, efter udskiftning af bøsninger i bærearme og grundig justering af undervognen kører den bare perfekt igen
Nu er det sådan at
Nu er det sådan at konen også nogle gange kører bilen:thumbs: Så det kan også være mig der tynger lidt:thumbs: alså meget lidt:cheers2:
Ooookey næste gang jeg kører på værksted, vil jeg lige sige til dem hos Gerbert at den nok skal spores eller lige ses efter der hvor problemet skulle være......
Hilsen Søren Kaj
Ooookey næste gang jeg kører på værksted, vil jeg lige sige til dem hos Gerbert at den nok skal spores eller lige ses efter der hvor problemet skulle være......
Hilsen Søren Kaj
Hej Hvis den udskiftede del /
Hej
Hvis den udskiftede del / "ting" som du omtaler, er power valve`n, så skal den også justeres. Hvis det er servo pumpen, som er udskiftet, er det ikke særlig sandsynligt, med en just.
Mht. til dine bøsninger, så er det nemt, at kontrolere om der er slør. På en lift med bilen, brug et stort dækjern, som så sættes imellem vangen eller andet fastmonteret - og bærearmen. Ofte er gummiet delvist eller helt væk og det vil naturligvis have indvirkning på retningsstabiliteten.
Prøv evt. også at se hvorledes dine dæk slides, dette er også et godt parameter ift. defekte styre og ophængsdele.
Vh.
Tc
Hvis den udskiftede del / "ting" som du omtaler, er power valve`n, så skal den også justeres. Hvis det er servo pumpen, som er udskiftet, er det ikke særlig sandsynligt, med en just.
Mht. til dine bøsninger, så er det nemt, at kontrolere om der er slør. På en lift med bilen, brug et stort dækjern, som så sættes imellem vangen eller andet fastmonteret - og bærearmen. Ofte er gummiet delvist eller helt væk og det vil naturligvis have indvirkning på retningsstabiliteten.
Prøv evt. også at se hvorledes dine dæk slides, dette er også et godt parameter ift. defekte styre og ophængsdele.
Vh.
Tc
Tilbage til "Generelt teknisk forum"