Efter at headers er monteret med pakning sættes flangen på, som det kan ses er der ikke meget plads op mod bunden, de original varmeskjold måtte fjernes:

den miderste bid af en 45 graders bøjning vinkles i flangen og vi er fri af bunden :

På dette korte stykke i førersiden er brugt 3 45 graders bøjninger for at komme hen til midterbroen:
det rigtige værktøj sparer tid og giver et bedre resultat, her rørskæreren som er sat op til rustfrie rør:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=1041

dagens arbejde, imorgen skal der laves crossover og 4 potter skal bygges på, herefter en fuldsvejsning med argon i rørene, læg mærke til headers i højre side set forfra, rørene bukker mod motoren i modsætning til venstre side, det er fordi styrhus mv. gør det nødvendigt at gå mere bagud, men de primære rør skal have samme længde inden collectoren hvis det skal give max. kræfter, derfor disse ekstra svaj:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=1042
