Hej Alle
Så er invitationen kommet, det er et excel ark, der efterhånden som man kommer igennem det, selv regner prisen sammen, afhængig af hvor meget man vil tilmelde sig til. Der er erfaringsmæssigt en del spørgsmål både til skemaet og til betalingen, så dem der er i tvivl må ringe til mig, så guider jeg igennem skemaet. Når i har udfyldt skemaet og sender til Gerard i Frankrig vil jeg bede jer om at sende et kopi til mig, så får jeg også styr på hvem der har tilmeldt sig endeligt. Når jeg har tilmeldingerne, vil jeg sende info til hver enkelt plus et par spørgsmål om hvornår i kommer o.s.v.
Excelarket er vedhæftet som en Zip fil.
venlig hilsen
Leif
Tilmelding Le Mans 2009
Hej Leif Meget fint bestillingsark Hvad er
Hej Leif
Meget fint bestillingsark
Hvad er absolute sidste betaling og tilmeldingsfrist overfor Gerard ??
Hilsen
Kasper
Meget fint bestillingsark
Hvad er absolute sidste betaling og tilmeldingsfrist overfor Gerard ??
Hilsen
Kasper
le mans 2009
Hej Kasper
Jeg har set folk tilmelde sig ugen før, men du kan risikere at blive afvist idet campen er mindre i år og der er corvetter fra hele europa der skal være der, så det er først til mølle princippet. Hvis du er sikker på at du skal med, er det bare at komme igang, de 2 første tilmeldinger er sendt fra Danmark.
venlig hilsen
Leif
Jeg har set folk tilmelde sig ugen før, men du kan risikere at blive afvist idet campen er mindre i år og der er corvetter fra hele europa der skal være der, så det er først til mølle princippet. Hvis du er sikker på at du skal med, er det bare at komme igang, de 2 første tilmeldinger er sendt fra Danmark.
venlig hilsen
Leif
-
Ja, først til mølle, jeg
Ja, først til mølle, jeg har bestilt og betalt.
Tak for hjælpen Leif. :thumbs:
Jeg tager nogle af Jens Bondemands lagkager med, som vist på denne animation.:cheers2::cheers2::cheers2:
Hilsen Flemming.
Tak for hjælpen Leif. :thumbs:
Jeg tager nogle af Jens Bondemands lagkager med, som vist på denne animation.:cheers2::cheers2::cheers2:
Hilsen Flemming.
Min bestilling og betaling er
Min bestilling og betaling er også på plads nu. Flot at Gerard denne gang har Camp Corvette oppe at køre hele 4 uger før løbet. Nu må vi se, om vores garanti for Track Lap holder vand...
Jesper
Jesper
Så er vores bestilling også
Så er vores bestilling også afgivet
Med hensyn til betaling via Paypal, hvordan virker det blot med en email ?? Sender han et link med nogle oplysninger eller ???
Med hensyn til betaling via Paypal, hvordan virker det blot med en email ?? Sender han et link med nogle oplysninger eller ???
-
Hej Leif. Så er Finn og
Hej Leif.
Så er Finn og jeg tilmeldt med 1 bil hver og fire deltagere ialt.
Allan
Så er Finn og jeg tilmeldt med 1 bil hver og fire deltagere ialt.
Allan
Så er vores bestilling også
Så er vores bestilling også afgivet
Paypal er en super nemt måde at betale på.
Du logger på Paypal, og indtaster email navnet på den person du vil sende penge til. Hurtigt og nemt.
Fordele er også at den der sender/modtager penge, kan se 10 sek. efter man har betalt. Ulempen er at det er "dyrt" at bruge, for den som modtager penge.
Så har jeg sendt min
Så har jeg sendt min tilmelding til Gerard. Betaler tirsdag aften.
Hilsen
Kim
Hilsen
Kim
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
Hej Leif Helle og jeg har
Hej Leif
Helle og jeg har også sende tilmelding, så nu køre det
Bondemand
Helle og jeg har også sende tilmelding, så nu køre det